gdzie kurs gotowania? ;(

1. Data: 2005-06-08 08:17:39

Temat: gdzie kurs gotowania? ;(
Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
po dlugich nieudanych probach nauczenia sie gotowania stwierdzilam ze nie dam
rady... ;(
mam moze dziwne pytanie ale czy sa moze organizowane kursy gotowania? jestem
ze szczecina i mysle ze taki kurs baaardzo by mi sie przydal.

2. Data: 2005-06-08 10:45:28

Temat: Re: gdzie kurs gotowania? ;(
Od: "am" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem
> ze szczecina i mysle ze taki kurs baaardzo by mi sie przydal.
może pomogą filmy
Nauka gotowania - filmy
http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/0,54045.html

3. Data: 2005-06-08 12:07:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

maya napisał(a):

> po dlugich nieudanych probach nauczenia sie gotowania stwierdzilam ze nie dam
> rady... ;(

Może zbyt wiele od siebie wymagasz? Jeśli chodzi Ci o takie zwykłe
domowe gotowanie, to IMO wystarczy do tego częsty trening i dobre słowo
domowników oraz odrobina serca wkładana do każdej potrawy :-).

Pozdrawiam
Ewa, któej też nie zawsze wszystko się w kuchni udaje.

4. Data: 2005-06-08 15:29:34

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem
> ze szczecina i mysle ze taki kurs baaardzo by mi sie przydal.
O pytanie mi sie podoba... Od jakiegos czasu mnie trapi, wprawdzie nie z
tych powodow co Kolezanke.
Ogladajac jakies "cudne" amerykanskie produkcjie, mozna natrafic na "watki"
o kursach gotowania. Rozumiem ze w pieknych stanach maja wszystko, lacznie z
kursami-szkolami gotowaniu...A u nas?
Bo ja chetnie, tak dla przyjemnosci i zabawy, pochodzila bym sobie raz w
tygodniu na zajecia z gotowania... Ale jakos sie z tym u nas nie
spotkalam...

Pzdr,
IN_

5. Data: 2005-06-08 16:32:11

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IN_" <i...@w...pl>
[...]
> Bo ja chetnie, tak dla przyjemnosci i zabawy, pochodzila bym sobie raz
> w tygodniu na zajecia z gotowania... Ale jakos sie z tym u nas nie
> spotkalam...

Bo chyba nie szukałaś.
Wrzuc w google kurs gotowania i po sprawie.
;-)
pozdr. jerzy

6. Data: 2005-06-08 17:06:22

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> nakibordził(a):

> wystarczy do tego częsty trening i dobre słowo
> domowników oraz odrobina serca wkładana do każdej potrawy :-).

Wieprzowego? Czy wystarczy drobiowe? ;o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

7. Data: 2005-06-08 18:44:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Raczynski napisał(a):
> Wieprzowego? Czy wystarczy drobiowe? ;o)

To zależy, czy maya jest kurą domową - jeśli tak, to drobiowe... ;-)
Ewa

8. Data: 2005-06-09 09:10:19

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Bo chyba nie szukałaś.
Dokladnie, nie szukalam, nigdzie nie napisalam, ze to robilam ;-) Po prosty
nigdy o tym u nas nie slyszalam...
> Wrzuc w google kurs gotowania i po sprawie.
No nie dokonca. Znalazlam tylko jedna pozycje, Akademie Kurta Schellera...
Ale to nie jest do konca to o co mi chodzi.
Mi chodzi o taki kurs w stylu kursu jezykowego. Chodzisz pol roku albo rok,
raz czy dwa razy w tygodniu, wieczorkiem... Grupa uczy sie od latwych do
coraz bardziej skomplikowanych dan... Jest cos takiego w naszym pieknym
kraju? Czy jeszcze nie dotarlo?

Pzdr,
IN_

9. Data: 2005-06-09 10:23:57

Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik IN_ napisał:

> Znalazlam tylko jedna pozycje, Akademie Kurta Schellera...

ale niestety to dość kosztowna przyjemność :(

> [...]
> raz czy dwa razy w tygodniu, wieczorkiem... Grupa uczy sie od latwych do
> coraz bardziej skomplikowanych dan... Jest cos takiego w naszym pieknym

już parę razy myślałam o czymś takim... wymagałoby to kilku 'stanowisk
pracy' czyli znalezienia lokum, gdzie w jednym pomieszczeniu znalazloby
się np. kilka kuchenek czy piekarników. trzeba by poszukać w jakiś
szkołach gastronomicznych, bo nic innego mi nie przychodzi do głowy. no
i czy znalazłoby się tylu chetnych żeby pomysł stał się opłacalny
(wynajem takiego lokum, prąd, gaz niestety kosztują).
a u was w okolicy działa coś podobnego?

papatki
kanta

10. Data: 2005-06-09 10:48:28

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanta" <k...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> ale niestety to dość kosztowna przyjemność :(

Fakt dosc kosztowna ;-)

> [...]
> czy znalazłoby się tylu chetnych żeby pomysł stał się opłacalny (wynajem
> takiego lokum, prąd, gaz niestety kosztują).
No wlasnie.... Iles stanowisk, ja bym powiedziala ze nawet kilkanascie,
przeciez w takich zajeciach na raz spokojnie moze brac udzial ze 20 osob. Z
przodu "nauczyciel", tlumaczy mowi co i jak, czasem spaceruje i sprawdza jak
inni sobie radza.... Taka szkolka... Mi sie wydaje, ze oplacalne to by bylo
gdyby takie zajecia trwaly ciagle - jak szkola jezykow obcych, ma duzo grup,
na roznych poziomach. Tylko czy chetni by u nas byli... W sumie w duzych
miastach, gdzie ludzie dobrze zarabiaja, panuje moda na "robienie czegos".
NIkomu sie nie chce siedziec bezczynnie i gapic w tv. Ja chetnie bym na taki
kurs pochodzila, traktujac to jako rozrywke, odpoczynek po pracy.
> a u was w okolicy działa coś podobnego?
No chyba wlasnie chodzi o to, ze w Polsce cos takiego nie dziala... Wogole u
nas jeszcze malo co jest. Np. szkolki aktorski, zajecia plastyczne,
malowanie, rzezba sa raczej tylko dla dzieci. Obok miejsca gdzie mieszkam,
jest szkola tanca... sa tam rozne zajecie, ale te mniej "modne" sa tylko dla
dzieci - np. stepowanie. A ja bym chetnie pochodzila na jakies dziwne
zajecia, takie jak nauka ukladania bukietow, lepienie dzbankow z gliny...
Fajnie by bylo sprobowac roznych nowych rzeczy ;-)

Pzdr,
IN_(ktora jako dziecko chodzila do YMCA na takie wlasnie rozne, rozniaste i
wspomina milo...)

jak Rosjanie klasyfikują sobie wódeczkę...
Dobra sałatka.
mrozenie plackow ziemniaczanych
ciasteczka kruszyny?
kto poratuje wegetrianke przepisem na sos do miesa?