co to jest trufla?

1. Data: 2002-03-10 21:36:20

Temat: Re: co to jest trufla?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie to bym Ci doradzila... ja tam sie po mojej pierwszej trudli
wlasnie
> zniechecilam :-(

problem w tym, ze mieszkam w wwie, gdzie jest stosunkowo duzo knajp. nie
widzialam w zadnym menu trufli...a do malinowej w bristolu mnie nie stac...

1. Data: 2002-03-11 16:38:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie
>
> problem w tym, ze mieszkam w wwie, gdzie jest stosunkowo duzo knajp. nie
> widzialam w zadnym menu trufli...a do malinowej w bristolu mnie nie
stac...

Tagiatelle z polędwicą i truflami w sosie śmietanowym 45 zł
http://www.restauracjaroma.pl/menu/menu.htm
albo zrób sobie coś dobrego sama
http://www.gastronomie.pl/produkty/trufle/trufle.htm

pozdr. Jerzy