co tu pisze?

11. Data: 2006-01-21 09:37:12

Temat: Re: co tu pisze?
Od: "PiOtReK" <p...@s...postu> szukaj wiadomości tego autora

dogma <d...@N...wp.pl> rzekł(a):

> a idac dalej...
> wg. slownika Kopalinskiego poprawne sa dwie formy "poszedlem" i "poszlem"
> ale jak ta druga brzmi, podobnie jak "przyszedlem" i "przyszlem"...
> dbajmy troche o swoje uszy...

a idac dalej...
na takie dyskusje jest pl.hum.polszczyzna

--
pozdrawiam,
PiOtReK

12. Data: 2006-01-21 11:13:10

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem "chyba" tylko dlatego, by być mniej "brutalnym" dla autora tamtej
wypowiedzi. Myślę, że jednoznacznie to wynika z kontekstu całości, a
przyczepienie się do mojej wiadomości świadczy tylko o Twoim niezrozumieniu
całości wątku. Tobie też radzę dokładnie wszystko przeczytać zanim zaczniesz
się burzyć. Z mojej wypowiedzi również jasno można wywnioskować, że forma
"pisze"- mimo, że nieprawidłowa- jest akceptowalna. Ciągnąc dalej - nie ja
pierwszy przyczepiłem się do pisowni, bo mi wszystko jedno kto i jaki poziom
poznania gramatyki reprezentuje- tym bardziej na tej grupie. Poza tym tak na
pożegnanie:
1. "Zresztą" PISZE się razem.
2. Nie ucz ojca dzieci robić.
3. Dla mnie też EOT.