co w piwie może powodować kichanie?

1. Data: 2009-12-15 23:10:00

Temat: co w piwie może powodować kichanie?
Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zauważyłem, że niezależnie od temperatury tego napoju, wypicie pierwszej
butelki wywołuje u mnie napad kichania, jakby od tabaki, co jej nigdy nie
brałem.
Seria kilkunastu kichnięć i koniec... Nie ma tego po następnej "dawce" z
nawet godzinnym
odstępem. Ale pierwsze piwo po dłuższej przerwie prawie zawsze tak działa.

Niektóre piwa to powodują, niektóre nie.
Czy mam prowadzić własne badania czy może ktoś już to zauważył?

pozdrawiam
Feromon

2. Data: 2009-12-16 10:02:48

Temat: Re: co w piwie może powodować kichanie?
Od: Michał <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektóre piwa to powodują, niektóre nie.
> Czy mam prowadzić własne badania czy może ktoś już to zauważył?

Też tak mam ale tylko po piwach dolnej fermentacji (tych z kija lub z
marketu). Po pszenicznych, mętnych, niepasteryzowanych efekt nie
występuje.

3. Data: 2009-12-16 10:47:13

Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mam prowadzic wlasne badania czy moze ktoz juz to zauwazyl?

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070519
171530AAox0k5

Moze alergia na drozdze, chmiel, jeczmien...?

poród
Kardiolog znajacy angielski potrzebny!Nie chodzi o tlumaczenie badan!
migdal boli przy oddychaniu
wciaz dretwieja rece,palce obu rak ..... pomocy
[gdzie] dobry chirurg ortopeda