co z bialek?

1. Data: 2003-03-28 20:08:19

Temat: co z bialek?
Od: "elffaran" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem "zoltkolubna" no i z jaj ciągle zostaja mi bialka. Co mozna z nich
zrobic? Bezy niestety odpadaja :(, Nobla temu kto upiecze bezy w prodizu ...

--
elffaran
***w sieci nikt nie uslyszy krzyku***

1. Data: 2003-03-28 21:15:43

Temat: Re: co z bialek?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jestem "zoltkolubna" no i z jaj ciągle zostaja mi bialka. Co mozna z nich
> zrobic? Bezy niestety odpadaja :(, Nobla temu kto upiecze bezy w prodizu ...

Jest takie pyyyszne ciasto "cycki Murzynki" - spod do niego piecze sie z 6
bialek, cukru, maku i wiorek kokosowych. Mysle, ze jest do zrobienia w
prodizu. Przepis jest np. na stronie www.kuchnia.com.pl . Jak bedziesz miala
problemy ze znalezieniem, to daj znac.

Pozdrawiam,
Ania - ktora czesciej z zoltkami ma problem

1. Data: 2003-03-28 21:27:00

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest takie pyyyszne ciasto "cycki Murzynki"

http://www.kuchnia.com.pl/DiD/cycuszki.html

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-03-29 00:08:27

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bialka to do plesniaka jako gora :)

--
Demona
-----

1. Data: 2003-03-29 08:35:15

Od: "alla" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elffaran" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jestem "zoltkolubna" no i z jaj ciągle zostaja mi bialka. Co mozna z nich
> zrobic?

Witam!
Ja w takich przypadkach pieke bialkowca, przepis z takiej ksiazeczki ze
sprawdzonymi przepisami.
Tylko nie wiem, gdzie popelniam blad, bo czasami mam w kawalku ciasta jakby
zakalec. Czy pieke w zbyt wysokiej temperaturze czy zbyt niskiej, tego nie
wiem.
Ale ogolnie ciasto jest dobre.
Jakby co, podesle przepis.
Alla koglowo-moglowa:))

1. Data: 2003-03-29 09:05:47

Od: "alla" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elffaran" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jestem "zoltkolubna" no i z jaj ciągle zostaja mi bialka. Co mozna z nich
> zrobic?

Witam!

BIALKOWIEC

3 szklanki maki
szklanka bialek
szklanka oleju slonecznikowego lub oliwy
1 i pol szklanki cukru
pol szklanki letniego mleka
lyzeczka proszku do pieczenia
cukier wanilinowy lub esencja zapachowa
tluszcz i bulka tarta do formy

Sposob wykonania:

Bialka ubic z cukrem.
Ubijajac wlewac stopniowo do piany na przemian olej, mleko i make wymieszana
z proszkiem.
Ciasto wlac do formy wysmarowanej tluszczem i wysypanej bulka tarta.
Piec w srednio nagrzanym piekarniku przez okolo 45 minut.

Smacznego.
Alla

1. Data: 2003-03-29 09:19:50

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest takie pyyyszne ciasto "cycki Murzynki" - spod do niego piecze sie z 6
> bialek, cukru, maku i wiorek kokosowych.

Ja mam male pytanko odnosnie tego przepisu... w czym mozna by zamoczyc te
herbatniki w zastepstwie wodki? Zaznaczam ze nie moze to byc zaden alkohol
gdyz z mezem oboje jestesmy niepijacy :-)
Pozdrawiam smacznie
--
Mam(q)a
http://strony.wp.pl/wp/mamqa

1. Data: 2003-03-29 09:24:38

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mamqa napisał:

> [...]
> herbatniki w zastepstwie wodki? Zaznaczam ze nie moze to byc zaden alkohol
> gdyz z mezem oboje jestesmy niepijacy :-)
Mocna kawa albo mocna aromatyczna herbata. Obie wersje mi smakuja :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-30 19:18:08

Od: "elffaran" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> BIALKOWIEC
[ciach]
> Ciasto wlac do formy wysmarowanej tluszczem i wysypanej bulka tarta.
> Piec w srednio nagrzanym piekarniku przez okolo 45 minut.
>
> Smacznego.
> Alla

dzieki, chyba sie skusze, chociaz kazde zetkniecie z prodizem jest
stersogenne ;)

elffaran (tez koglo-moglowa)

--
***w sieci nikt nie uslyszy krzyku***