co z hiszpanii

1. Data: 2006-09-29 08:56:56

Temat: co z hiszpanii
Od: "fiora" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lecę do Hiszpanii - do Andaluzji.
Co polecacie dobrego i ciekawego do jedzenia stamtąd?
Wiem: jerez, jamon serrano - choć to jest też w Polsce,
nie ma yemas - oczywiście kupię
Co takiego innego mniej znanego polecacie??
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2006-10-02 09:58:05

Temat: Re: co z hiszpanii
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze znanych polecam jeszcze crema catalana - to co prawda nie andaluzyjsca
specjalność, ale na pewno znajdziesz w alkoholach - ichnia odmiana
ajerkoniaku.

Edyta
\

3. Data: 2006-10-02 09:59:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

fiora napisał(a):

> Co takiego innego mniej znanego polecacie??
> Pozdrawiam

Wina! Mój mąż właśnie w ten weekend przywiózł całą torbę świetnych i
tanich win z Hiszpanii. Wypiliśmy na razie wino z rejonu Rioja i było
wyśmienite, a kosztuje grosze, bo około 3-5 euro.

Pozdrawiam
Ewa

Pomysł na sałatkę
Nalini Athen -opinie
Salatka z baobabów
ciasteczka Magdy Bassett
Automat do chleba-Bifinett-czy warto kupić??