co z malin?

1. Data: 2003-09-04 19:44:13

Temat: co z malin?
Od: "Agnieszka" <y...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

dostalam okolo 3 kg malin i nie wiem jak je spozytkowac. Tylko nie mowcie,
zeby zjesc same, juz patrzec nie moge... zrobilam ciasto, a konfitury juz
mam. Prosze o jakies pomysly.

Dzieki, Aga

1. Data: 2003-09-04 20:07:23

Temat: Re: co z malin?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <y...@W...pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> dostalam okolo 3 kg malin i nie wiem jak je spozytkowac.

Sok na zimę zamiast antybiotyków.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-04 20:49:50

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bj861s$v7o$1@absinth.dialog.net.pl...

Może wino?
ab.

1. Data: 2003-09-04 21:53:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

zamroz!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-05 11:54:33

Od: "Agnieszka R." <a...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapros mnie! na pewno nie zostanie ani troche;-)

1. Data: 2003-09-05 12:10:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 13:54:33 +0200, "Agnieszka R."
<a...@w...com.pl> wrote:

>zapros mnie! na pewno nie zostanie ani troche;-)

to ja tez bardzo chetnie...mnie sie maliny nie nudza -
najukochansze owoce dla mnie, o krotki leb przed melonami

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-05 12:11:31

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Na teraz: shake malinowy z kwaśnym mlekiem, albo mus malinowy
Na zimę: wsyp na sucho do słoika, przesyp cukrem i zagotuj słoik ok. 40 min.
Potem jak będzie obrzydliwie na dworzu to kup lody waniliowe, podgrzej
zawartość słoika i wylej na te lody. Dzięki temu jakoś przeżyłam ostatnią
zimę...
koneserka

1. Data: 2003-09-05 17:34:29

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> zeby zjesc same, juz patrzec nie moge... zrobilam ciasto, a konfitury juz

Sok z malin - dobry na przeziebienie
Wycisnac sok z owocow przez plotno czy gaze. Wycisnieta miazge zalac
wrzaca woda w proporcji 1 szklanka wody na 1 litr miazgi. Po
wystygnieciu wycisnac i dodac do poprzednio wycisnietego soku. Przelac
do butelek czy sloikow i pasteryzowac przez 20 minut. Dodawac do herbaty
czy wody sodowej, lub polewac nim lody lub nalesniki. Jesli chce sie
slodki sok, mozna dodac okolo 20 dkg cukru na 1 litr soku.
Magdalena Bassett

trzy kolory ryzu
Przepis na kurczaka w ciescie ?
[zrobilem] wolowina po rumunsku ;)