co z rokpolem?

1. Data: 2001-06-26 19:54:25

Temat: co z rokpolem?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwielbiam rokpol - moze macie pomysly na potrawy z rokpolem (zupy,
zapiekanki, fondue)???

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-06-26 20:21:36

Temat: Re: co z rokpolem?
Od: "Valentine" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> uwielbiam rokpol - moze macie pomysly na potrawy z rokpolem (zupy,
> zapiekanki, fondue)???

Moja przyszla tesciowa robi z rokpolem zapiekane plasterki ananasa.
Pojedynczy plasterek kladzie na kawalku foli aluminiowej, na tym plasterku
kawaleczek sera - calosc zawija i wklada do piekarnika nagrzanego do temp.
180 stopni i podpieka do momentu rozpuszczenia sie sera.
Pyszne :)

> Rena

Valentine

P.S. Jutro postaram sie napisac przepis czosnkowo- rokpolowy :)

1. Data: 2001-06-26 20:34:20

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kawaleczek sera - calosc zawija i wklada do piekarnika nagrzanego do temp.
>180 stopni i podpieka do momentu rozpuszczenia sie sera.

ananas swiezy czy z puszki??
brzmi smakowicie..

Agnieszka

1. Data: 2001-06-26 20:39:48

Od: "Valentine" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Szalewska-Palasz" <s...@f...onet.pl> napisal w
wiadomosci news:4.2.0.58.20010626163313.0241fe90@NIHEXCHANGE4.n
ih.gov...

> ananas swiezy czy z puszki??
> brzmi smakowicie..

z puszki - zapomnialo mi sie dodac :)))

> Agnieszka

Valentine

1. Data: 2001-06-27 05:59:16

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śniadanko z rokpolem :)

Świerzutkie bułeczki, pyszne masełko, na to kawałek rokpola ( aby zakrywał
pół bułeczki, na to kawałek wędzonego łososia ( na zimno ) i odrobina
kawioru czarnego - pyszne, na śniadanie niezrównane :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-27 06:04:33

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A no i jeszcze podawałem kiedyś przepis na roladę schabową z pesto,
bakaliami i serem - chyba rokpolem, a jak nie to na pewno rokpol może być :)
No i jeszcze do tych nieszczęsnych kotletów ziemniaczanych można dodać do
środka ( jako nadzienie ) rokpol. z rokpolem mogą być jeszcze pieczarki
faszerowane, zapiekane właśnie tym rokpolem, można go dodać do mieszanki
serowej do wszelkich zapiekanek serowych lub lasagne, można go dodać do
farszu szpinakowego do canelloni. Właściwie to możesz z nim robić co chcesz,
nawet panierowany smażyć i wcinać z dżemikiem żurawinowym.

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-27 17:05:31

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rena
>
> Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl
>

> trochę mało wege ale pycha - powtórzę 4 raz
polędwiczka wieprzowa ok.200g,nadziewasz 50g rokpola, i wyciśniętym
ząbkiem czosnku, posypujesz
vegetą i smarujesz oliwą. Kładziesz na grillu i pieczesz ok.
25min, zawijasz w alufolię i jeszcze 10min. Do tego sałatka szopska
(zamiast fet można dać rokpol)i pieczywo
czosnkowe. Rewelacja !!!!

--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia,

1. Data: 2001-06-27 17:09:47

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

> Właściwie to możesz z nim robić co chcesz,
> nawet panierowany smażyć i wcinać z dżemikiem żurawinowym.
>

> --
> Lilly was here

A jakie pyszne sa grzanki/zapiekanki z rokpolem, mniam :)))

Marta

1. Data: 2001-07-10 15:27:29

Od: sceptyk <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl>:

>uwielbiam rokpol - moze macie pomysly na potrawy z rokpolem (zupy,
>zapiekanki, fondue)???

kurczak ewentualnie pieczona ryba (np.losos) - absolutna rewelacja !

sceptyk

dziwne
Kasia Burchardt!!! To do Ciebie!!!
Kasia Burchardt! to do Ciebie!!!!