coriaria

1. Data: 2004-08-06 20:38:14

Temat: coriaria
Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś krzewy o tej nazwie?Chodzi mi o znajomość osobistą
a nie z googli.Jak i kiedy kwitną.Wiem tylko ,że zimują w gruncie.
Mirzan

2. Data: 2004-08-06 23:20:49

Temat: Re: coriaria i inne
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał

> Czy zna ktoś krzewy o tej nazwie?Chodzi mi o znajomość osobistą
> a nie z googli.Jak i kiedy kwitną.Wiem tylko ,że zimują w gruncie.

Nie miałem do czynienia.

A próbował ktoś z dobrym skutkiem Choisyę?
Bo nie wiem czy się w świętokrzyskich w nią pakować...

Pozdrawiam
p...@r...pl

3. Data: 2004-08-07 03:44:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A próbował ktoś z dobrym skutkiem Choisyę?
> Bo nie wiem czy się w świętokrzyskich w nią pakować...

Chętnie ją przetestuję u siebie.Może chcesz wypróbować
Coriaria nepalensis?
Mirzan

4. Data: 2004-08-07 21:37:17

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

> Chętnie ją przetestuję u siebie.Może chcesz wypróbować
> Coriaria nepalensis?

:-)Powoli - poszukam trochę informacji:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

5. Data: 2004-08-11 06:53:48

Temat: Re: coriaria
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał
> Czy zna ktoś krzewy o tej nazwie?Chodzi mi o znajomość osobistą
> a nie z googli.Jak i kiedy kwitną.Wiem tylko ,że zimują w gruncie.

Mam ją od miesiąca. Kupiłam (a właściwie dostałam w prezencie) w szkółce w
Santocku. Widziałam u nich duży krzew. Prześliczny. Czerwone pędy i ogonki
liściowe, ładne liście. Na przyrostach z poprzednich lat skupiska
czerwono-pomarańczowych kanciastych owoców - bardzo dekoracyjne. Na końcach
tegorocznych pędów pąki kwiatowe (to zdaje się gatunek 'canadensis').
Właściciele mówią, że bezproblemowy, mogą jedynie przemarzać końce pędów.
Sadzonki sprzedają w doniczkach po 4 zł.

Majka

6. Data: 2004-08-11 06:59:32

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał

> A próbował ktoś z dobrym skutkiem Choisyę?
> Bo nie wiem czy się w świętokrzyskich w nią pakować...

Ze złym ;-(((
Kupiłam dwa gatunki. Nie pamiętam jakie, ale zdecydowanie różniły się od
siebie. Jeden miał złote szersze liście, a drugi wąziutkie ciemnozielone.
Oba nie przeżyły tej okropnej zimy dwa lata (?) temu. Właściwie, to jeden
dawał jeszcze na przedwiośniu znaki życia, ale w końcu padł.
Obawiam się, że w świętokrzyskich będą raczej bez szans, choć jeśli może nie
będzie już takich zim i zabezpieczysz je dobrze, to kto wie .....

Pozdrawiam
Majka

7. Data: 2004-08-11 10:45:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właściciele mówią, że bezproblemowy, mogą jedynie przemarzać końce pędów.
> Sadzonki sprzedają w doniczkach po 4 zł.

Może wymienimy się?Może okażą się różne.Jeszcze coś znajdę
na dokładkę.Twoja wiadomość bardzo mnie ucieszyła.
Pozdrawiam . Mirzan

8. Data: 2004-09-13 09:22:12

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

> Może wymienimy się?Może okażą się różne.Jeszcze coś znajdę
> na dokładkę.Twoja wiadomość bardzo mnie ucieszyła.
> Pozdrawiam . Mirzan

Dopiero dziś przy komputerze od 10-08. Do przeczytania 3155 postów.
Nie wiem jak się wymienić, bo mam tylko jedną roślinkę. Może zamówić Ci lub
kupić w szkółce. Trzeba tylko przemyśleć sposób przekazania.
Pozdrawiam
Majka

9. Data: 2004-09-13 10:15:41

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

(...)
> Dopiero dziś przy komputerze od 10-08. Do przeczytania 3155 postów.

Miałem podobnie :-))

> [...]
> zamówić Ci lub
> kupić w szkółce. Trzeba tylko przemyśleć sposób przekazania.

Ja też bym reflektował, jeśli nie sprawia Ci to kłopotu...
Sposób przekazania zawsze się znajdzie..
Pozdrawiam, Bogusław z nowymi nabytkami z Litomyśla.

10. Data: 2004-09-13 12:27:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem jak się wymienić, bo mam tylko jedną roślinkę. Może zamówić Ci lub
> kupić w szkółce. Trzeba tylko przemyśleć sposób przekazania.

Gdybyś mogła kupić mi,ucieszyłbym się mocno.Najpraktyczniejszy sposób
wymiany to paczka.Tanio i szybko.Co Ty na to?
Mirzan

mapa
Czy lilaki chorują?
spis bambusow