mapa

1. Data: 2004-08-06 20:37:01

Temat: mapa
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadłam na chwilę na mapę ogrodników i zauważyłam że są tam ludzie którzy od
jakiegoś czasu się nie odzywają... Szkoda że tak szybko się nudzą:(:(:(
Pozdrav.Rene

2. Data: 2004-08-06 23:16:21

Temat: Re: mapa
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał

> Wpadłam na chwilę na mapę ogrodników i zauważyłam że są tam ludzie którzy
od
> jakiegoś czasu się nie odzywają... Szkoda że tak szybko się nudzą:(:(:(

Takie życie:-),
nie wszyscy mają czas, nie wszyscy ulegają nałogowi internetowemu:-)

Zobacz na stronie http:///ogrod.to.jest.to ---> /grupa dyskusyjna/
jak to jeszcze drzewiej bywało:-), kto z tamtych bywalców z malutkich zdjęć
"do dowodu" został.
Zobacz też kto dostał "złoty filar 98":-))) oraz że w rankingach na 1szym
miejscu najbardziej gadatliwi mieli około 30postów miesięcznie:-)

Teraz w "czatrómerskich" czasach byle trol boletus może wystrzelić 30pierdut
w 30minut i nikt się specjalnie nie burzy, że to grupa dyskusyjna a nie
czat/irc o dupie Elżbiety.

Pozdrawiam
p...@r...pl

3. Data: 2004-08-07 00:22:08

Temat: Odp: mapa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cf13r4$t3d$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> Zobacz też kto dostał "złoty filar 98":-))) oraz że w rankingach na 1szym
> miejscu najbardziej gadatliwi mieli około 30postów miesięcznie:-)

Łza się w oku kręci.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2004-08-07 13:13:48

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Zobacz na stronie http:///ogrod.to.jest.to ---> /grupa dyskusyjna/
> jak to jeszcze drzewiej bywało:-), kto z tamtych bywalców z malutkich

Ja się dużo udzielam, na liście postów jestem zazwyczaj w pierwszej
dziesiątce i swój namiar "wysłałam do mapki" Ani Onet i mnie tam jeszcze nie
zamieszczono ... może powinnam się już nie udzielać bo mnie nie chcą ... ???

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-08-07 15:25:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message
> Wpadłam na chwilę na mapę ogrodników i zauważyłam że są tam ludzie którzy od
> jakiegoś czasu się nie odzywają... Szkoda że tak szybko się nudzą:(:(:(

Moze sa na wakacjach? Moze nie maja czasu?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-08-07 15:34:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> [...]
> w 30minut i nikt się specjalnie nie burzy, że to grupa dyskusyjna a nie

Ponad 2000 lat temu napisano: "Nie pytaj, dlaczego dawne czasy lepsze byly
nizli teraz sa, albowiem glupie to pytanie."

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2004-08-07 20:20:24

Od: "mily" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> ... może powinnam się już nie udzielać bo mnie nie chcą ... ???

może to przez ortografię?

jmily

8. Data: 2004-08-07 22:09:06

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> Ponad 2000 lat temu napisano: "Nie pytaj, dlaczego dawne czasy lepsze byly
> nizli teraz sa, albowiem glupie to pytanie."

Nie pytam co jest lepsze co gorsze, zwracam uwagę, że i inne.

Podobnie mogę stwierdzić, że według mnie w 98 w polskiej sieci/usenecie
stosunek ludzi ciekawych świata do ludzi samotnych był jak 10:1, a teraz
jest odwrotnie.
Podobnie jak stosunek ludzi z którymi warto porozmawiać (dla mnie "dawców"),
do ludzi, którzy konsumują darmową informację/tani towar (dla mnie
"biorców"). Proporcje się odwróciły.

A wszystko ma dla mnie swoje dobre i złe strony.
Czy to źle, że trole są? a na kim można jeździć jak na łysej kobyle, jak nie
na boletusie?:-)

...inaczej było; that's all:-).
Pozdrawiam
p...@r...pl

9. Data: 2004-08-07 22:11:59

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mily" <j...@o...pl> napisał

> jmily

ORMO czuwa?

Bardziej pasuje do Ciebie nick:
jestemnudnyjak[...].

W nawias wpisz co uważasz, ale wcześniej sprawdź w swoim malutkim
internetowym słowniku dla maluczkich ludków.

Pozdrawiam
p...@r...pl

10. Data: 2004-08-07 22:56:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora