coś nie tak

1. Data: 2000-02-12 22:42:01

Temat: Re: coś nie tak
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr. Greenboo napisał(a) w wiadomości:
>Niech zgadnę.:
>Tak się Cię to wzruszyło, że musiałeś pochwalić się tym na grupie...
>
> no proszę... zgadłem... ;)

Pewnie. Masz piwo.
Odbiór u Machalasa, adres - w...@f...com.pl

1. Data: 2000-02-12 22:42:03

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maleństwo kombinuje:

*byles jak napisales
"bardziej niz troszke podpity", wiec...
...moze sobie to tylko wymysliles

Odpada. Sytuacja miała miejsce kiedy indziej, gdy nie byłem w ogóle podpity.

*lub:
moze ona ma klopoty ze wzrokiem

Rozpoznaje numery autobusów miejskich z takiej odległości, z której ja
dopiero domyślam się, że jedzie autobus. Zdecydowanie odpada.

*lub:
moze zartowala

Pytalem ze dwadzieścia razy - mówi, że nie....
Chociaz ja nie wierzę. Masz pół punkta.

*lub:
moze byla zlosliwa

Kiedyś spróbowała i żałowała. Od tej pory nie jest zlośliwa.

*lub:
moze tez byla "bardziej niz troszke podpita"

Alkohol widziała tylko na półce w sklepie.

*lub:
moze byla zdesperowana

O, możliwe... Ostatnio ma takie problemy. Masz punkt :)

*lub:

moze to byl chlopak

Sprawdziłem - nie :)))

*lub:
moze to bylo nie do ciebie

W pobliżu stał tylko duży kosz na śmiecie i trzepak. Do kosza i trzepaka
mówią tylko stęsknieni za rozumem. Ona nie jest.

*lub:

moze to bylo 20 lat temu

20 lat temu robiłem w pieluchy i całe moje słownictwo opierało się na
elementarnych slowach "mam-tata-baba-dupa". Odpada.

*lub:
moze to ty tak do kogos powiedziales

Tak, do niej, bo jest ładna jak mało kto. No, i do kilku innych dziewczyn i
jednego pieska. Ale za to punktu nie dostaniesz :)

*lub:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))

O, tak. Duży punkt dla Ciebie.

No - popatrzmy. Na 11 tez trafiłaś dwie i pół.
Sorry, Maleństwo, nagrody nie wygrywasz :))

>poozdrowki dla machalaska

Nawzajem, ha ha ha...

Machalas(-ek)
***
o, mam dla Ciebie Maleństwo dobry cytat -
"Wymieniaj doświadczenia. Ale tylko na lepsze !!"
Janina Ipohorska

1. Data: 2000-02-13 01:16:57

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
> Pewnie. Masz piwo.

Ale bezalhoholowe

Pajonk

1. Data: 2000-02-13 07:50:23

Temat: Odp: coś nie tak
Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:j03p4.5752$Q...@n...tpnet.pl...
> Dziewczyna powiedziała mi że jestem ładny :))
> Zgadnijcie jaka była moja reakcja :)))
>
> Machalas

wpadles w samouwielbienie?

--
pozdrowienia
MarkX

1. Data: 2000-02-13 09:28:15

Temat: LSD
Od: h...@p...pl (hydrogennus lennufus sf.) szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o leczeniu zaburzen emocjonalnych i innych przy pomocy LSD ?.
Co sadzicie o zastosowaniu LSD w odkrywaniu siebie saamego?

Serdecznie pozdrawiam
--

lp.tsop@negordyh ....... . .... ....
.. .... .... lp.tra.laerrepyh .....

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-13 11:49:07

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...

>Pewnie. Masz piwo.
>Odbiór u Machalasa, adres - w...@f...com.pl

Machalas, jestes w niej zakochany.
Od dawna?
I z jakimi efektami? Roznie bywa?
Na wiosne, nawet kamienie robia sie cieplejsze..... :-)))
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-02-13 15:50:23

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Markx napisał(a) w wiadomości:
>wpadles w samouwielbienie?

Nie. Chciałem dostarczyć rozrywki do grupy dyskusyjnej.
Machalas

1. Data: 2000-02-13 15:50:27

Temat: Re: LSD
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hydrogennus lennufus sf. napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...

>Co sadzicie o leczeniu zaburzen emocjonalnych i innych przy pomocy LSD ?.
>Co sadzicie o zastosowaniu LSD w odkrywaniu siebie saamego?

Znajomy chcial "odkryc sebie samego" i wzial LSD. Potem uciekal przede mna,
bo mówil, ze widzi niedzwiedzia.
Drugi po dawce uwierzyl, ze lata i zadowolony spróbowal z czwartego pietra.
Trzeci pomylil pory roku i w zimie wylazl w samych slipach na balkon.

Wniosek - wole idiotów naturalnych, ktorzy nie biora.
LSD kasuje resztki intelektu i rozsadku w glowie.
A na marginesie - to ciekawe, jak mozna leczyc zaburzenia emocjonalne czyms,
po czym (ponoc...) ma sie je jeszcze wieksze ?!!.....

Machalas

1. Data: 2000-02-13 16:13:14

Od: "DrYazzgod" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hydrogennus lennufus sf. <h...@p...pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...

> Co sadzicie o leczeniu zaburzen emocjonalnych i innych przy pomocy
LSD ?.
> Co sadzicie o zastosowaniu LSD w odkrywaniu siebie saamego?

Sproboj w Monarze.
Tam Ci pomoga.

DrYazzgod

1. Data: 2000-02-13 18:05:58

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Feb 2000 01:51:11 GMT, "Machalas" <w...@f...com.pl>
wrote:

>Dziewczyna powiedziała mi że jestem ładny :))
>Zgadnijcie jaka była moja reakcja :)))

1. Powiedziales, ze boisz sie zwiazku.
2. Poprawiles grzywke.
3. Pusciles pawia?
4. Rzuciles sie na nia bez opamietania i... zlamales jej reke?
5. Odkleiles od nosa zdjecie portretowe Leonardo Di Caprio.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

gdzie jesteście?
gdzie...
Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Re: Pracoholicy !!!!
już nie mogę