.. cos pod vodke :) ...

1. Data: 2004-12-04 01:56:09

Temat: .. cos pod vodke :) ...
Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Mam prosbe aby ktos zaproponowal mi menu na wieczor przy alkoholu ... w
malym gronie przyjaciol ... chce zrobic cos fajnego do jedzenia (pozadnego -
obiadek ) no i pozniej jakies przekaski ...
Troche nie znam sie na doborze co pasuje do alkoholu mianowicie do vodki lub
drinkow ... dajcie jakies propozycje i ewentualnie przepisy ...

Łukasz G
GG : 427918

1. Data: 2004-12-04 10:05:49

Temat: Re: .. cos pod vodke :) ...
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> napisał w wiadomości
> [...]
lub
> drinkow ... dajcie jakies propozycje i ewentualnie przepisy ...

jak pod czyściochę to na przekąskę tatar albo śledzik
a dalej flaki, goloneczka albo bigos
powinny być też ogórki kiszone
a jak ci się nie chce za dużo robić to możesz kupić wędline i pokroić i
ogórki też ma się rozumieć
a jak jesteś jeszcze bardziej leniwy to możesz popychać sokami
pomarańczowym, grejfrutowym, multiwitaminą, aroniowym, porzeczkowym,
pomidorowym, coca-colą (tylko nie light i nie pepsi bo nadają się do dupy a
nie do wódki), ewentuanie tonikiem.

1. Data: 2004-12-04 10:43:40

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

A jakis fajny deser ??

1. Data: 2004-12-04 12:52:05

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

allesek wrote:
> [...]
> Troche nie znam sie na doborze co pasuje do alkoholu mianowicie do vodki lub
> drinkow ... dajcie jakies propozycje i ewentualnie przepisy ...

Sledz !! Przepisow na sledzia w archiwumie od groma...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-04 13:44:13

Od: "Halszczak" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakis fajny deser ??

DO WÓDECZKI??
Wiadomym jest, że wódeczkę zakąszać trzeba gdyż inaczej smutnym koniec
być może, względnie (jak powiedział P. Bałtroczyk) szybciutko zalogujemy się
w innej czasoprzestrzeni, albo zresetuje nam się twardziel, po czym nastąpi
przerwa w zasilaniu i impreza zakończy się totalną klapą. Dlatego też na
tego rodzaju przyjęciu menu powinno obfitować w zakąski konkretne typu:
dobra wędlina (tak zwana zimna płyta, czyli boczek wędzony gotowany,
baleron, kilka odmian kiełbasy), coś na ciepło (borgacz, flaczki, buef
stroganow, jakiś gulasz - do wyboru) i oczywiście ciepłe napoje (tu
proponuje barszcz czerwony lub żurek). Dla gości nie lubiących tłustych mięs
przygotowujemy półmisek serowy (kilka rodzajów żółtego sera, feta, to
wszystko na czymś zielonym i dodatkowo przybrane paseczkami papryki, i
oliwkami), oraz kilka rodzajów śledziowych koreczków (można kupić gotowe) i
oczywiście jakieś pieczywko, oraz coś lekkiego, czyli pokrojone surowe
warzywka (ogórek, papryka, pomidorki). Potraw należy przygotować wedle
potrzeb przybyłych (myślę, że każdy zna swoje towarzystwo), aby nie
przeładować stołu i żeby się za wiele nie zniszczyło. Gospodarz nie pyta
Gości czy może podawać ciepłą przekąskę, tylko ją podaje, stawiając przed
każdym niewielką porcję, bo lepiej dolać niż wylać. Alkohol podajemy w
postaci dobrze zmrożonej (lepiej wchodzi).

1. Data: 2004-12-04 21:11:02

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cos4e1$ahn$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: allesek <a...@i...pl(skasuj_to)>
Było:
> A jakis fajny deser ??

Tylko po tych tłustościach nie dawaj słodkiego !
W najgorszym razie jakieś paluszki, krakersy i inne tortille, koniecznie z
czymś do maczania.

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-05 21:17:57

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakis fajny deser ??
>
>Do wódki? Jak wódki będzie sporo to się jeszcze towarzystwo pochoruje....

Netka

'Pierniczki Anki' - chyba spartoliłam :(
"Staropolsi" piernik
truskawki
Malutkie bułeczki do masła czosnkowego i ziołowego...
Duńskie - ciasteczka maślane i nie tylko