coś z ręką...

1. Data: 2010-12-20 21:20:41

Temat: coś z ręką...
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem co to, ni to ból ni to nie wiem co

górna część ramienia tak pobolewa w sumie bardziej męczy/denerwuje niż boli,
taki dyskomfort, ale nieustający

co to takiego? jak z tym walczyć?
masaż? poćwiczyć? usztywnić?

2. Data: 2010-12-21 07:56:32

Temat: Re: coś z ręką...
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz to już prawdziwe rwanie w ramieniu
budziło kilka razy w nocy,

czas na coś przeciwbólowego?

3. Data: 2010-12-21 19:44:24

Od: "Jacek Buda " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> teraz to już prawdziwe rwanie w ramieniu
> budziło kilka razy w nocy,
>
> czas na coś przeciwbólowego?

Od Kręgosłupa zawianie , nerwobóle
kup sobie w maści ketonal i posmaruj kilka razy na noc
jak nie przejdzie do lekarza

4. Data: 2010-12-21 21:39:14

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda " <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Od Kręgosłupa zawianie , nerwobóle
> kup sobie w maści ketonal i posmaruj kilka razy na noc
> jak nie przejdzie do lekarza

w sumie mama poczęstowała mnie już koło południa
taką żelowatą, zieloną maścią nie podpisana
mówi że szpitalu dali (mama często choruje, wszystko łapie)

zapach zdaje się podobny do takiej maści co były kiedyś w małych metalowych
pojemniczkach, tylko że tamto miało jakiś bardziej intensywny zapach, wręcz
oczy szczypały od niej

cóż to za maść? ketonal chyba nie, ponoć jakaś rozgrzewająca,

wczorajszy wieczór denerwujący, nocka częściowo zarwana, poranek
denerwujący, popołudnie z ulgą

5. Data: 2010-12-23 01:46:21

Od: Saiko Kila <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces zlotowinfo <u...@g...pl> zwrócił błąd:

> [...]
> pojemniczkach, tylko że tamto miało jakiś bardziej intensywny zapach, wręcz

To jest maść końska (wbrew nazwie nie robią jej z koni ;)) Tamto była
maść tygrysia (także nie jest robiona z tygrysów, przynajmniej ta
sprzedawana w Europie i Stanach, bo u siebie co Chińczycy stosują to już
Mao raczy wiedzieć).

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

asecurella
Laparoskopia przez jedno ciecie w pepku ? GDZIE
żarówki LED'owe a oczy
Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc
Gdzie przyjmuje Magdalena Hamera-Słynarska (zlamanie)?