Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc

1. Data: 2010-12-19 11:03:24

Temat: Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc
Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem gdzie sie juz zwrocic wiec pisze na grupy moze z was ma ktos
wieksza widze niz "lekarze"

Wszystko zaczelo sie 4 miesiace temu i od tego czasu codziennie mam:

-temperatura 37 - 37,5 codziennie !
-nudnosci prowadzace do wymiotow
-oslabienie

Zaczelo sie od kaszlu bo pracowalem w miejscu gdzie bylo duze zapylenie
chemiczne (firma produkujaca chemie gospodarcza) Poszedlem do lekarza
przepisal antybiotyk i sie zaczelo. Dzis po kaszlu nie ma sladu wiec albo to
byl zbieg okolicznosci albo antybiotyki cos zrobily.

Zrobilem Gastroskopie i wynik:
Zapalenie rzoladka, dwunastnicy i przelyku

Stosowalem controloc, gasprid wtedy bylo jakby mniej nudnosci ale temp i
oslabienie dalej.
Zaczalem badac sie na wlasna rek,

Zrobilem USG jamy brzusznej wynik
-drobne zlogi, przegroda i blotko w pecherzyku zolciowym, niepowiekszony
-cala reszta w porzadku.

Rosnie mi bilirubina !
Badania z 15.12.2010

Bilirub wolna 2,54
calkowita 3,13 mg/dl
zwiazana 0,59 mg/dl
ALT 31 U/l
Lipaza 22 U/l
Amylaza 68 U/l
AST 28 U/l
Fostfaza zasadowa 77 U/l
RF <20,0

Tomografia komputerowa jamy brzusznej OK
Mocz OK

Czesc lekarzy twierdzi ze temp nie moze byc od woreczka i cos innego ja
powoduje bo nie ma infekcji skoro nie powiekszony i CRP 0,60mg/l
Blirubina podnosi mi sie miesiac temu byla 2,12.
Nie chce wycinac woreczka skoro nie mam pewnosci ze to napewno on jest
przyczyna. Nie boli mnie i nie mam zadnych kolek itd !!. Co o tym sadzicie
???

2. Data: 2010-12-19 11:05:28

Temat: Re: Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc
Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

".:: Jimmi ::." wrote in message news:iekopt$37d$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Pozdrawiam

dodam ze GGTP 35 U/l
Anty HBs 2,77 U/l ujemny
anty HCV ujemny

3. Data: 2010-12-19 16:23:42

Od: araviva <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z węzłami krezkowymi?
Białe krwinki podniesione, czy obniżone?

4. Data: 2010-12-19 17:29:38

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 12:05, ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> wrote:
> [...]
> Nie chce wycinac woreczka skoro nie mam pewnosci ze to napewno on jest
> przyczyna. Nie boli mnie i nie mam zadnych kolek itd !!. Co o tym sadzicie

Podwyższone wartości bilirubiny mogą być spowodowane min zastojem
żółci
między wątrobą, pęcheżykiem żółciowym a jelitem cienkim, który
to uniemożliwia prawidłowy odpływ. Przyczyna może leżeć w zapaleniu
wątroby lub jak wskazuja ci lekarze w złogach, ew w przewężeniu
przewodu żółciowego, na wskutek złogów guzów, bądz zapalenie
z współistniejącym zapaleniem sąsiednich narządów(pęcherzyk,
trzustka).
Na ow zastój wskazują własnie powiekszone wartości bilurbiny jak
równiez enzymu gammaGT.
Podwyższone stężenie bilirubiny występuje również przy wzmożonym
rozpadzie hemoglobiny(np.niedokrwistościach
uwarunkowanych rozpadem erytrocytów,infekcjach, oparzeniach,
zaburzeniach tworzenia
erytrocytów),uszkodzeniu tkanik wątrobowej, (np w wyniku infekcji,
zatruć czy
działań niepożądanych leków oraz upośledzeniu odpływu żółci).

Co do zapalenia żołądka, dwunastnicy i przełyku polecam len!
oczywiście + leki.
W aptece możesz dodatkowo zaopatrzyć się jak cię stać w butelczynę
aloesu do picia a
jak nie stać to len mielony na mleczku|wodzie na czczo.
--
p?rform?rka

5. Data: 2010-12-19 17:44:38

Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"araviva" wrote in message news:ielbid$htv$1@news.onet.pl...

A co z węzłami krezkowymi?
Białe krwinki podniesione, czy obniżone?

Hemoglobina 17,6g/dl

dodatkowo
Neutrofile 72 %* PODNIESIONE
Limfocyty 1,3 tys/ul* obnizone
Gram segmentowa 71 %* podniesione

Wezly chyba ok na USG i w tomogr komputer nic nie pokazalo. Czasem mnie
pobolewa jak by pod zoladkiem lewa strona 3 cm pod ostatnim zebrem nie wiem
czy to zoladek od tego zapalenia czy co

6. Data: 2010-12-19 17:51:28

Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"p?rform?rka" wrote in message
l.googlegroups.com...

> [...]

aloesu do picia a
jak nie stać to len mielony na mleczku|wodzie na czczo.

Tyle za watroba jest podobno ok w badaniu USG i tomografi jak rowniez proby
watrobowe Alat Aspat. Od czego te wymioty

7. Data: 2010-12-19 19:15:02

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rozpadzie hemoglobiny(np.niedokrwistościach
>uwarunkowanych rozpadem erytrocytów,infekcjach, oparzeniach,....

Zdaje się, że odrużnienie tego umożliwia
badanie na bilirubinę pośrednią i bezpośrednią.
To tanie badanie, ale czasem nie robią -
gdy bilirubina jest w normie lub mało pszekroczona.

>Zaczelo sie od kaszlu bo pracowalem w miejscu gdzie bylo duze zapylenie
>chemiczne (firma produkujaca chemie gospodarcza) ...
Zmień albo żuć robotę.

8. Data: 2010-12-20 09:06:22

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle za watroba jest podobno ok w badaniu USG i tomografi jak rowniez proby
> watrobowe Alat Aspat. Od czego te wymioty

Wymioty to nie choroba a jeden z jej objawów, może natomiast
być objawem bardzo wielu chorób.

Przy zapaleniu błony śluzowej żołądka itd, też występują mdłości i
wymioty.
Ponieważ, Twoja dolegliwość nie jest prawdopodobnie zbyt zaawansowana,
to wstepnie
bierzesz leki zobojętniające\ przeciw nadkwasocie.
Rzecz jasna unikać alkoholu, papierosów, kawy i dobrze byłoby
pokarmów wywołujących dolegliwośći np. tłuste,smazone.
No i jak wspomniałam, siemię lniane.

Aha i dobrze bys poprosił lekarza o jakiś lek antyhistaminowy, który
troche złagodzi te odruch wymiotny np . clemastinum lub inny jaki uzna
za stosowny
w twoim przypadku może być ze zaleci ci tabletki jelitowe, (które
rozpuszczają się
dopiero w jelicie cienkim) aby nie podrażniały żołądka.

A, kiedy tz o jakich porach, ile razy dziennie masz te wymioty i czy
dostrzegasz w nich cos niepokojącego?
A może coś konkretnego je prowokuje np ostre zapachy detergentów przy
których opracujesz?
W jakich okolicznościach sie one zdarzają: rano, w nocy?
Czy prócz wymiotów i mdłości masz np. bol głowy, zawroty, ból
kręgosłupa?
--
p?rform?rka

9. Data: 2010-12-20 09:44:58

Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"p?rform?rka" wrote in message
n.googlegroups.com...

> [...]

W jakich okolicznościach sie one zdarzają: rano, w nocy?
Czy prócz wymiotów i mdłości masz np. bol głowy, zawroty, ból

Nie pracuje przy detergentach juz mialem kontrakt we firmie ktora to
produkuje. Przez 3 miesiace stawailem u nich nowa linie do produkcji .
Nudnosci sa o roznych porach bez wzgledu czy jem czy nie. Przewaznie nie
wymiotuje tylko sie odbija do wymiotow ale nic nie leci potym jest lepiej.

Oprocz wymiotow ciagle temp 37-37,5 oslabienie

10. Data: 2010-12-20 10:19:32

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymiotuje tylko sie odbija do wymiotow ale nic nie leci potym jest  lepiej.
>
> Oprocz wymiotow ciagle temp 37-37,5 oslabienie

Skarbie? a weź ty pobierz sobie lakcid z tydzionek, albo jakieś
prawdziwe zsiadłe mleko ze wsi a potem
przybądź tu i skarż się dalej jakby co :) łokiej?
Bo coś sobie myślę, że albo ściemniasz, albo przesadzasz.
Najpierw byłes prawie umierający, potem miałes wymioty i temperaturę
a teraz tylko odbijanie i osłabienie - zdecyduj sie bo tracę
cierpliwość. :)
--
p?rform?rka eot

Gdzie przyjmuje Magdalena Hamera-Słynarska (zlamanie)?
Wybity kciuk
Fundacja 'Mama i Tata'-zdrowie i bezpieczeństwo dzieci!
Danone nie pomaga
Re: prośba o analizę przypadku