Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc

11. Data: 2010-12-20 15:53:56

Temat: Re: Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc
Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"p?rform?rka" wrote in message
news:74a488ac-0b08-4eb6-9960-3a11523750bb@s9g2000vby
.googlegroups.com...

> Nie pracuje przy detergentach juz mialem kontrakt we firmie ktora to
> produkuje. Przez 3 miesiace stawailem u nich nowa linie do produkcji .
> Nudnosci sa o roznych porach bez wzgledu czy jem czy nie. Przewaznie nie
> wymiotuje tylko sie odbija do wymiotow ale nic nie leci potym jest
> lepiej.
>
> Oprocz wymiotow ciagle temp 37-37,5 oslabienie

Skarbie? a weź ty pobierz sobie lakcid z tydzionek, albo jakieś
prawdziwe zsiadłe mleko ze wsi a potem
przybądź tu i skarż się dalej jakby co :) łokiej?
Bo coś sobie myślę, że albo ściemniasz, albo przesadzasz.
Najpierw byłes prawie umierający, potem miałes wymioty i temperaturę
a teraz tylko odbijanie i osłabienie - zdecyduj sie bo tracę
cierpliwość. :)
--
p?rform?rka eot

nie zrozumialas mnie skarbie albo nie przeczytalas mojego postu dokladnie
Mam wysoka bilirubine ktora rosnie, i mdlosci ktore prowadza do wymiotow
tyle ze nic nie leci odbija sie i podnosi wszystko jak przy wymiotowaniu.
Lekarz twierdzi ze to od bilirubiny. Mam wiecej niz jeden problem bo i
zoladek i woreczek. |Pytanie skad temperatura podobno nie od tych dwoch
schorzen. Nie dam sie ciac jak nie bede pewien

12. Data: 2010-12-20 20:28:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2010-12-20 20:29:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medyk ci powiedział, że temperatura raczej nie od woreczka?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

14. Data: 2010-12-20 21:15:23

Od: araviva <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/12/2010 12:03, .:: Jimmi ::. pisze:
> [...]
> Lipaza 22 U/l
> Amylaza 68 U/l
> AST 28 U/l
> Fostfaza zasadowa 77 U/l
> RF <20,0
>
> Tomografia komputerowa jamy brzusznej OK
> Mocz OK
>
> Czesc lekarzy twierdzi ze temp nie moze byc od woreczka i cos innego ja
> powoduje bo nie ma infekcji skoro nie powiekszony i CRP 0,60mg/l
> Blirubina podnosi mi sie miesiac temu byla 2,12.
> Nie chce wycinac woreczka skoro nie mam pewnosci ze to napewno on jest
> przyczyna. Nie boli mnie i nie mam zadnych kolek itd !!. Co o tym

Zazwyczaj z takimi parametrami i podejrzeniem woreczka, temp., wymioty i
osłabienie, a także stan zapalny w jelitach ,powiększone węzły krezkowe,
przynajmniej w przypadku dzieci , to na 100% pasożyty.
Ostatnio w podstawówkach panuje epidemia Yersinii.
Objawy bardzo zmienne, w zależności od pacjenta.
To paskudztwo jest u nas od 2003r i nie każdy lekarz się z tym spotkał.
Badanie prywatnie kosztuje ponad 100zł, więc nie dają skierowania, a to
źle , bo długotrwały stan zapalny np. trzustki prowadzi do martwicy.
Niepokojąca jest ta bilurbina...

15. Data: 2010-12-20 21:22:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... pasożyty.
> Ostatnio w podstawówkach panuje epidemia Yersinii.

Co to za pasożyt?

16. Data: 2010-12-20 22:17:32

Od: araviva <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/12/2010 22:22, Stokrotka pisze:

> Co to za pasożyt?

wpisz w Google, sporo materiału

17. Data: 2010-12-20 22:20:24

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wpisz w Google, sporo materiału
Prawie nie używam.

18. Data: 2010-12-21 13:29:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-20 22:15, araviva pisze:

> [...]
> przynajmniej w przypadku dzieci , to na 100% pasożyty.
> Ostatnio w podstawówkach panuje epidemia Yersinii.

Ale to nie pasożyt, tylko bakteria.
BTW, na jakich terenach?

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2010-12-21 17:33:05

Od: araviva <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/12/2010 14:29, Aicha pisze:

> Ale to nie pasożyt, tylko bakteria.
> BTW, na jakich terenach?

sorki :))) dla mnie bakteria,która nie pomaga , a robi takie
spustoszenie, to też pasożyt, choć wiem, że tak się tego nie określa
Na terenie całej Polski

20. Data: 2010-12-21 23:46:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Dec 2010 20:15:02 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Zmień albo żuć robotę.

Po co zaraż żuć...

Gdzie przyjmuje Magdalena Hamera-Słynarska (zlamanie)?
Wybity kciuk
Fundacja 'Mama i Tata'-zdrowie i bezpieczeństwo dzieci!
Danone nie pomaga
Re: prośba o analizę przypadku