Re: Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc

From: p?rform?rka <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc
Date: Sun, 19 Dec 2010 09:29:38 -0800 (PST)

On 19 Gru, 12:05, ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> wrote:
> ".:: Jimmi ::."  wrote in messagenews:iekopt$37d$1@inews.gazeta.pl...
>
> Witam,
>
> Nie wiem gdzie sie juz zwrocic wiec pisze na grupy moze z was ma ktos
> wieksza widze niz "lekarze"
>
> Wszystko zaczelo sie 4 miesiace temu i od tego czasu codziennie mam:
>
> -temperatura 37 - 37,5 codziennie !
> -nudnosci prowadzace do wymiotow
> -oslabienie
>
> Zaczelo sie od kaszlu bo pracowalem w miejscu gdzie bylo duze zapylenie
> chemiczne (firma produkujaca chemie gospodarcza) Poszedlem do lekarza
> [...]

Podwyższone wartości bilirubiny mogą być spowodowane min zastojem
żółci
między wątrobą, pęcheżykiem żółciowym a jelitem cienkim, który
to uniemożliwia prawidłowy odpływ. Przyczyna może leżeć w zapaleniu
wątroby lub jak wskazuja ci lekarze w złogach, ew w przewężeniu
przewodu żółciowego, na wskutek złogów guzów, bądz zapalenie
z współistniejącym zapaleniem sąsiednich narządów(pęcherzyk,
trzustka).
Na ow zastój wskazują własnie powiekszone wartości bilurbiny jak
równiez enzymu gammaGT.
Podwyższone stężenie bilirubiny występuje również przy wzmożonym
rozpadzie hemoglobiny(np.niedokrwistościach
uwarunkowanych rozpadem erytrocytów,infekcjach, oparzeniach,
zaburzeniach tworzenia
erytrocytów),uszkodzeniu tkanik wątrobowej, (np w wyniku infekcji,
zatruć czy
działań niepożądanych leków oraz upośledzeniu odpływu żółci).

Co do zapalenia żołądka, dwunastnicy i przełyku polecam len!
oczywiście + leki.
W aptece możesz dodatkowo zaopatrzyć się jak cię stać w butelczynę
aloesu do picia a
jak nie stać to len mielony na mleczku|wodzie na czczo.
--
p?rform?rka