cuda z ogrodu Bogusława

11. Data: 2004-05-16 18:59:29

Temat: Odp: cuda z ogrodu Bogusława
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@t...net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEMHFNAA.radzimierski@to
ya.net.pl...

> Nie, to nie Barszcz Sosnowskiego- było by zbyt łatwo :-))

Ja nie o barszczu tylko o grzybach.... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2004-05-16 19:04:22

Temat: Re: cuda z ogrodu Bogusława
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAEMIFNAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
>

> Dzisiaj Twój szczęsliwy dzień, za pierwszym podejściem :-)

Wiem, dziś nic mnie nie łupie :))

> Rabarbar 1 zdjęcie :-)
> Glaucidium palmatum , Album' - skąd wiedziałaś, to bardzo rzadko
spotykana
> roślina w Polsce, biały rośnie prawdopodobnie tylku u mnie :-))
> Moje gratulacje :-)))

Kiedyś był artykuł E. Radziula w 'Kwiatach' więc Glaucidium jest znaną mi
rośliną, no i w ubiegłym roku miałam okazję podziwić go na żywo w Twoim
ogrodzie, efekt był wsapnialszy niż na zdjęciach, bo kwiaty miał bardziej
okazałe niż w naturze. Zdaje się, że 'Album' wtedy nie widziałam, zdobyłeś
go po spotkaniu? Jeśli tylko u Ciebie to życzę, żeby rósł zdrowo :)))

No i mam pytanie, czy te dwie roślinki naprawde muszą rosnąć razem?

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2004-05-16 19:29:59

Temat: Re: cuda - tylko :-)))
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nakryj to pierwsze "cudo" gazetą;-)
>
> Pozdrawia na oko boletus

:-)))

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

14. Data: 2004-05-16 20:08:40

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> No i mam pytanie, czy te dwie roślinki naprawde muszą rosnąć razem?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Ależ skąd, rabarbar to pomysł Rafała, mój Glaucidium palmatum :-)
:-) Bogusław

15. Data: 2004-05-16 20:15:11

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of ogrodowy skryba

> Będzie placek z rabarbarem?
>
> Pozdrawiam
> skryba przy szarlotce

:-)))
:-) Bogusław

16. Data: 2004-05-16 20:45:53

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> No i mam pytanie, czy te dwie roślinki naprawde muszą rosnąć razem?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

U mnie Glaucidium palmatum i G.p "Album' rosną razem.
Białe sprowadziłem ze Stanów, rośnie u mnie kilka lat..
Tak myślę co by tu wystawić :-) znasz Hylomecon vernalis, akurat kwitnie,
chyba byłby trudniejszy do odgadnięcia :-)
:-) Bogusław

17. Data: 2004-05-16 21:22:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEMMFNAA.radzimierski@toya.
> [...]

> Tak myślę co by tu wystawić :-) znasz Hylomecon vernalis, akurat kwitnie,
> chyba byłby trudniejszy do odgadnięcia :-)

Nie odgadłabym, masz dziś zły dzień, nie trafiłeś ;)) O Hylomeconie
słyszałam ale w googlach obco wygląda. Są jeszcze jakieś inne Hylomecony
oprócz vernalisa?

Pozdrawiam
Kaśka

18. Data: 2004-05-16 21:34:26

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

(...)
> Nie odgadłabym, masz dziś zły dzień, nie trafiłeś ;))
To moje słowa :-))

> O Hylomeconie
> słyszałam ale w googlach obco wygląda. Są jeszcze jakieś inne Hylomecony
> oprócz vernalisa?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Zasadniczo to pewnie jeden i ten sam, jedni nazywają go H.japonicum inni
H.vernalis, mam obydwa, niczym się nie różnią..
Pozdrawiam, Bogusław

19. Data: 2004-05-17 00:38:35

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, pochodzi z rodziny rdestowatych, w stanie naturalnym wystepuje
dziko
> w Azji Środkowej i Wschodniej, jak zakwita to trawa pompasowa się chowa i
> nie nazywaj tej unikatowej rosliny badziewiem ;-)

Trawa zawsze się chowa, jednak ten "chwast",
unikatowy, czy nie, nie pasuje do ogrodu, w którym
rośnie moja miłość tzn. motylek.

> ;-) Bogusław
> A co do dugiego zdjęcia masz jakieś skojarzenia :-)

Owszem, ale jestem śpiący, poza tym jest bardzo
pózno. Muszę iść spać, by rano wstać do pracy,
rodacy.

Pozdrawia boletus

20. Data: 2004-05-17 00:43:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora