winorosla i inne kwiatki

1. Data: 2004-05-16 17:01:51

Temat: winorosla i inne kwiatki
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

W ponizszym linku sa 3 zdjecia, 2 winorosli przeznaczonych do
wyciecia/przesadzenia, na 3 jest drzewko/krzew.
Czy ktos jest w stanie podpowiedziec, co to za rosliny (nazwy).
Czy winorosla mozna bezproblemowo przesadzic? Zamierzam nimi udekorowac
stara sliwke, ktora co prawda owocow nie daje, ale za to jest dobrze
usytuowana i daje dobry cien.
Marx

2. Data: 2004-05-16 17:03:45

Temat: Re: winorosla i inne kwiatki
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialem linka, oto on
http://www.kopernik.gliwice.pl/~marx/gallery/album01
Musze chyba zrobic zblizenia lisci tych winorosli, bo pewnie bez tego
nici z identyfikacji do czasu zakwitniecia
M.

3. Data: 2004-05-16 17:25:30

Temat: Odp: winorosla i inne kwiatki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marx <s...@w...to.newsgroup> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:c886rc$7n3$...@n...news.tpi.pl...
> W ponizszym linku sa 3 zdjecia, 2 winorosli przeznaczonych do
> wyciecia/przesadzenia, na 3 jest drzewko/krzew.
> Czy ktos jest w stanie podpowiedziec, co to za rosliny (nazwy).

Zapuszczone sakramencko te winorosla.
Prawdopodobnie jakies mieszance vitis labrusca.
Bez dobrego zdjecia grona i liscia nie sposób nawet w przyblizeniu okreslic
odmiany.

> Czy winorosla mozna bezproblemowo przesadzic?
Mozna. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2004-05-16 18:34:18

Temat: Re: Odp: winorosla i inne kwiatki
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

Wiedzialem ze tytul Cie skusi ;)

> Zapuszczone sakramencko te winorosla.
A na czym polega ich utrzymanie? na przycinaniu?

> Prawdopodobnie jakies mieszance vitis labrusca.
> Bez dobrego zdjecia grona i liscia nie sposób nawet w przyblizeniu okreslic
> odmiany.
A czy mozna je "puscic" na drzewo?
M.

5. Data: 2004-05-16 18:49:27

Od: "grzegorz" <w...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na czym polega ich utrzymanie? na przycinaniu?
tak przycinanie

6. Data: 2004-05-16 19:02:47

Temat: Odp: Odp: winorosla i inne kwiatki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marx <s...@w...to.newsgroup> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c88c8l$m7o$...@n...news.tpi.pl...

> Wiedzialem ze tytul Cie skusi ;)

:-))))))))

> A na czym polega ich utrzymanie? na przycinaniu?

Między innymi. :-)
Zapraszam na stronę www.winogrona.org

> A czy mozna je "puscic" na drzewo?

Można :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-05-17 06:39:47

Temat: Re: Odp: Odp: winorosla i inne kwiatki
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> [...]
zapuszczone bo to swiezo kupiona dzialka

> Między innymi. :-)
> Zapraszam na stronę www.winogrona.org
ok, wszystko tam pisze
bardzo fajna strona, choc dostep do artykulow dla poczatkujacych
powinien byc zebrany w jakies FAQ na glownej stronie.
Za jkis czas wyszukanie takich artykulow moze byc klopotliwe (wiele
miesiecy do przejrzenia)
M.

> Można :-)
A co wtedy z przycinaniem? nie bede latal z sekatorem po 5 metrowej
sliwce...
M.

8. Data: 2004-05-17 06:40:43

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Marx wrote:

> W ponizszym linku sa 3 zdjecia, 2 winorosli przeznaczonych do
> wyciecia/przesadzenia, na 3 jest drzewko/krzew.
a ten krzew, ktos wie co to moze byc?
M.

9. Data: 2004-05-17 07:14:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <s...@w...to.newsgroup> napisał w wiadomości
| zapomnialem linka, oto on
| http://www.kopernik.gliwice.pl/~marx/gallery/album01
| Musze chyba zrobic zblizenia lisci tych winorosli, bo pewnie bez tego
| nici z identyfikacji do czasu zakwitniecia

Poszukaj, może przypadkiem porzeczka złota jest na zdjęciu nr 4?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-05-17 07:44:47

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "Marx" <s...@w...to.newsgroup> napisał w wiadomości
>
> Poszukaj, może przypadkiem porzeczka złota jest na zdjęciu nr 4?

to raczej chudy i wysoki krzak, ale ja sie nie znam, moze porzeczki moga
takie urosnac?
M.

prośba o podanie nazwy sukulentów
Trawa - PH