winorosla i inne kwiatki

11. Data: 2004-05-17 20:40:38

Temat: Re: Odp: Odp: winorosla i inne kwiatki
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> writes:

> bardzo fajna strona, choc dostep do artykulow dla poczatkujacych
> powinien byc zebrany w jakies FAQ na glownej stronie.

Hmmm...

> Za jkis czas wyszukanie takich artykulow moze byc klopotliwe (wiele
> miesiecy do przejrzenia)

Przecież jest wyszukiwarka, wystarczy ją znaleźć :-)
(http://www.winogrona.org/modules.php?name=Search_Nu
ke).

Pozdrawiam,
Grzesiek, samozwańczy administrator.
--
Mańkowi z miasta Morąga
Córeczka dość często obciąga.

12. Data: 2004-05-18 06:02:17

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:
> Hmmm...
ja sie od razu polapalem, ale nowi w internecie moga miec klopot z
dotarciem do porzebnych artykulow

> Przecież jest wyszukiwarka, wystarczy ją znaleźć :-)
> (http://www.winogrona.org/modules.php?name=Search_Nu
ke).
Tak, ale musisz wiedziec czego szukasz :)
To tylko sugestie, ktore mi sie nasunely przy pierwszej wizycie na
stronie, merytorycznie jak dla mnie strona doskonale zrobiona, sa
wszystie rzeczy o ktore chcialbym zapytac, wiec nie zapytam bo juz wiem
co i jak :)
Marx

prośba o podanie nazwy sukulentów
Trawa - PH