prośba o podanie nazwy sukulentów

1. Data: 2004-05-16 16:29:20

Temat: prośba o podanie nazwy sukulentów
Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio nabyłam kilka nowych kwiatów, ale niestety nie wiem jak się
nazywają i jak je pielęgować. Zwłaszcza chodzi mi o zimowanie. Kaktus nr
1 zimowałam w ciemnym i chłodnym pomieszczeniu, ale niestety i tak nie
zakwitł. Jak by ktoś coś rozpoznał będę bardzo 'dźwięczna'.

Pozdrawiam miłośników przyrody!!!
Aiszka z Wrocławia

2. Data: 2004-05-16 16:32:52

Temat: Re: prośba o podanie nazwy sukulentów
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aisza" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1 zimowałam w ciemnym i chłodnym pomieszczeniu, ale niestety i tak nie
> zakwitł. Jak by ktoś coś rozpoznał będę bardzo 'dźwięczna'.

a może jakiś adres, gdzie to można zobaczyć :)

pozdr
Ania

3. Data: 2004-05-16 16:56:38

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może jakiś adres, gdzie to można zobaczyć :)

http://www.adesign.com.pl/sukulenty/
No właśnie :)
Sorki :)

A.

4. Data: 2004-05-16 19:27:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| 1 zimowałam w ciemnym i chłodnym pomieszczeniu, ale niestety i tak nie
| zakwitł. Jak by ktoś coś rozpoznał będę bardzo 'dźwięczna'.

Nr 2 wygląda na Caralluma sprengeri, nr 3 na jakąś Cylindropuntię (może
rosea), nr 4 na Euphorbia (być może enopia).

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-05-16 20:50:18

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nr 2 wygląda na Caralluma sprengeri, nr 3 na jakąś Cylindropuntię (może
> rosea), nr 4 na Euphorbia (być może enopia).

Dzięki!!!
Świetnie, bardzo mi pomogłaś :) Ta opuntia jest prawdopodobnie Opuntią
tunicatą.
Strasznie agresywna roślinka, trudno pozbyć się jej kolców, które łatwo
wbijają się w skórę.

Jeszcze jak byż mogła zerknąć czy nazwa pierwszego kaktusa się zgadza?

Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

M.

Trawa - PH
Trochę trudniejsza zagadka..
Kamienie