cukrzyca-wiadomosci lekarskie

1. Data: 2001-04-24 12:45:10

Temat: cukrzyca-wiadomosci lekarskie
Od: "M.Wieliczko&P.Łojko" <W&Ł@poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Wieliczko i Paweł Łojko radzi:

Choroba ta należy do chorób społecznych ,,jednakże polscy biotechnolodzy
wynaleźli tzw. "kapsółki trzustkowo-insulotwórcze",
które operacyjnie wprowadza się do trzustki na 5 lat ,aby wytwarzały
insulinę zwierzęcą.
Forma eksperymentalna w trakcie
badań.

2. Data: 2001-04-24 22:35:10

Temat: Re: cukrzyca-wiadomosci lekarskie
Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"M.Wieliczko&P.Łojko" wrote:

> [...]
> wynaleźli tzw. "kapsółki trzustkowo-insulotwórcze",
> które operacyjnie wprowadza się do trzustki na 5 lat ,aby wytwarzały

Najbardziej na swiecie interesuje mnie ten temat i jezeli ktos zna jakies
powazne nowosci mogace podniesc mnie na duchu-prosze o wiesci. A co z
ubocznymi efektami ew.mozliwoscia odrzucenia i czy ilosc insuliny bilansuje
sie sama z potrzebami??? To przeciez jest najtrudniejsze przy wstrzykiwaniu
z zewnatrz a nie same klucia sie. W Canadzie tez juz sygnalizowano podobne
rozwiazania ale w praktyce wszyscy sie "strzykaja" . A kto wie na ile
koncerny farmaceutyczne wplywaja na opoznianie wprowadzania w zycie
rozwiazan eliminujacych koniecznosc podawania insuliny. Przeciez przy takiej
spolecznej chorobie to kopalnia zlota dla nich. Pesymizm wychodzi ze mnie
ale juz pare razy uradowalam sie,ze swiatelko zielone sie pojawilo i nadal
bez zmian w tej materii. Chcialabym sie mylic.
Pozdrowienia. H

3. Data: 2001-04-25 05:44:54

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynaleźli tzw. "kapsółki trzustkowo-insulotwórcze",
> które operacyjnie wprowadza się do trzustki na 5 lat ,aby wytwarzały

Wybaczcie ale nie zdzierżyłem...

Na zjeździe (nazwanym szumnie Pierwszym Światowym - fakt, byli goście z
zagranicy) "optymalnych" w Poznaniu (21-22.04) dr. Kwaśniewski i inni
lekarze twierdzili , ze można w ciągu roku zlikwidować cukrzycę w Polsce i
to bez żadnych kosztów. Zabrał głos człowiek chorujący 20 lat na cukrzyce
(wstrzykiwał sobie ok.80 jed. insuliny), który po trzech dniach (!!!)
odstawił insulinę. Nawt lekarze "optymalni" byli zdziwieni bo zwykle trwa to
trochę dłużej (do 14 dni). Jeden z zabierających głos lekarzy twierdził, że
już jest zauważalny wpływ ludzi odżywiających się "optymalnie" na
statystykę. Powoływał się na badania przesiewowe przeprowadzone w kraju
(dot. cukrzycy). Jest już zauważalny spadek zachorowań na Śląsku a wiązał to
z tym , że jest tam najwięcej "optymalnych" i Arkadii (rodzaj
kliniki/przychodni gdzie lekarze stosują Dietę Optymalną dr.Kwaśniewskiego).

"Jadarek" - Dariusz Kral (prawie 2 lata na DO i jeszcze żyje .. i to jak !)

PS. Aha... na kolejny Zjazd Światowy w 2003 roku zostaliśmy zaproszeni do
Zurichu...

4. Data: 2001-04-25 07:11:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Apr 2001, Jadarek wrote:

> [...]
> odstawił insulinę. Nawt lekarze "optymalni" byli zdziwieni bo zwykle trwa to

jesli jest to prawda - doniesienie jest tak sensacyjne, ze powinien
to wydrukowac "Lancet" - http://www.thelancet.org. Wyslijcie to tam,
moze Rada Naukowa zaakceptuje wowczas przeczytam to w "Lancecie"

Powodzenia

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2001-04-25 08:28:43

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jesli jest to prawda - doniesienie jest tak sensacyjne, ze powinien
>to wydrukowac "Lancet" - http://www.thelancet.org. Wyslijcie to tam,
>moze Rada Naukowa zaakceptuje wowczas przeczytam to w "Lancecie"

Pierwej Niemcy i Austriacy "załatwią" ;-) nobla dla dr.Kwaśniewskiego
(potwierdził fakt zgłoszenia lekarz z Niemiec) niż jakiekolwiek ciało
opiniotwórcze w Polsce przyzna Kwaśniewskiemu rację.

"Jadarek" - Dariusz Kral

6. Data: 2001-04-26 18:58:38

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Wed, 25 Apr 2001 10:28:43 +0200, "Jadarek"
<o...@k...mtl.pl> napisał coś takiego:

>Pierwej Niemcy i Austriacy "załatwią" ;-) nobla dla dr.Kwaśniewskiego
>(potwierdził fakt zgłoszenia lekarz z Niemiec) niż jakiekolwiek ciało
>opiniotwórcze w Polsce przyzna Kwaśniewskiemu rację.

Tak jak już przedprzedpiszca raczył napisać - jak ciało opiniotwórcze
zobaczy publikację w poważnym periodyku lekarskim , kiedy skuteczność
diety optymalnej w leczeniu czegokolwiek będzie potwierdzona
potwierdzinona dowodami stopnia wiarygodności " A "- wtedy może zmieni
zdanie. Na dzień dzisiejszy hipoteza skuteczności diety optymalnej nie
jest nawet fałszywa.
--
Cosa
c...@p...onet.pl

7. Data: 2001-05-02 11:35:14

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a) w artykule
<P...@d...am.
torun.pl>...
> [...]

to wydrukowac "Lancet" - http://www.thelancet.org. Wyslijcie to tam,
moze Rada Naukowa zaakceptuje wowczas przeczytam to w "Lancecie"
Piotr Kasztelowicz ///

Prawda, prawda, ale pssst, to tajemnica!
Nikomu nie powtarzać. Po co 'sprzedawać' tak cenną informację.
Panie Piotrze, zostawić dla siebie, rodziny i bliskich znajomych.
Inni niech się kłują na zdrowie!

Serdecznie pozdrawiam,
Janusz ze Szczecina
j...@i...pl