cwiczenia

1. Data: 2001-06-29 13:54:08

Temat: cwiczenia
Od: "Kwasniew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam 18 lat, i potrzebuje cwiczen do usuniecia patologicznej kifozy...
czy sa w ogole takie cwiczenia ... prosze o pomoc !

2. Data: 2001-06-29 15:49:03

Temat: Re: cwiczenia
Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc;
sprawa nie nalezy do latwych, trudno z Toba cwiczyc off-line. Przyda Ci sie
dobry rehabilitant. Cwiczenia, ktore naprawde koryguja kifoze sa dosc trudne
i w pierwszym okresie nalezy je wykonywac pod nadzorem. Wiekszosc z
popularnych cwiczen zlecanych w kifozie (np. syrenka) zamiast korygowac
kifoze poglebia lordoze ledzwiowa.
Powodzenia w treningu
BR

3. Data: 2001-06-29 18:16:39

Od: "Kwasniew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blade Runner" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Powodzenia w treningu
> BR
>
> Ile czasu musialoby uplynac zeby "usunac" calkowicie kifoze (czyli
wygiecie do tylu kregoslupa), jest to jeden krag...

4. Data: 2001-07-02 10:34:37

Od: "ortotyka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie mozliwe,że to tylko jeden krag!!! Poza tym jak długo , to zależy od
rehabilitanta a przede wszystkim od CIEBIE
POZDRAWIAM I ZYCZE POWODZENIOA. NAPRAWDE CWICZENIA KORYGUJACE
KREGOSŁUPPIERSIOWY NIE SA ŁATWE
Użytkownik "Kwasniew" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Blade Runner" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> sie
> trudne

> wygiecie do tylu kregoslupa), jest to jeden krag...

Zwyrodnienie bioder
Świnka
Rumień i trądzik - gdzie leczyć skutecznie
sól bez jodu
Badanie poziomu przeciwciał IgC i IgM?