cwiercwalki wykonczeniowe

1. Data: 2002-03-06 10:23:01

Temat: cwiercwalki wykonczeniowe
Od: "Robert" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
poszukuje pilnie miejsca w w-wie gdzie mozna kupic cwiercwalki. Chodzi mi o
wykonczenie w lazience krawedzi styku scian i sufitu. Te cwiercwalki chyba
są z gipsu , a moze jakies inne sugestie na wykonczenie tego?
Pozdrowka
Robert

1. Data: 2002-03-06 11:01:15

Temat: Re: cwiercwalki wykonczeniowe
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wykonczenie w lazience krawedzi styku scian i sufitu. Te cwiercwalki chyba
> są z gipsu , a moze jakies inne sugestie na wykonczenie tego?

Proponuje raczej profile ze styropianu, gips musialbys impregnowac. Do
kupienia w kazdym hipermarkecie budowlanym.

J.

1. Data: 2002-03-06 11:14:35

Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Mar 2002 11:23:01 +0100, Robert <r...@z...com.pl> wrote:

>poszukuje pilnie miejsca w w-wie gdzie mozna kupic cwiercwalki. Chodzi mi
>o wykonczenie w lazience krawedzi styku scian i sufitu. Te cwiercwalki
>chyba są z gipsu , a moze jakies inne sugestie na wykonczenie tego?

W pałacach są z gipsu, w blokach ze styropianu, do nabycia w każdym
supermarkecie budowlanym. Czy to miejsce na pewno wymaga wykańczania takim
wałkiem?

Paweł

1. Data: 2002-03-06 16:37:15

Od: "Renart" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>wykonczenie w lazience krawedzi styku scian i sufitu. Te cwiercwalki chyba
>są z gipsu , a moze jakies inne sugestie na wykonczenie tego?

ćwiercwałki gipsowe w formie ozdobnej to stiuki - dosyć kosztowne ale za to
niezwykle dekoracyjne, są także znacznie tańsze gipsowo-kartonowe wklęsłe,
styropian to .... styropian. impregnacja się nie martw, emulsja wystarczy.

pozdr.
Renart

1. Data: 2002-03-07 17:59:44

Od: "Maciej" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonczenie w lazience krawedzi styku scian i sufitu. Te cwiercwalki chyba
> są z gipsu , a moze jakies inne sugestie na wykonczenie tego?

Mój fachowiec wykończył to białym akrylem, tyle tylko, że w mojej łazience
białe płytki stykają sie z białym syfitem i nie było problemu z doborem
koloru akrylu. Wygląda to przyzwoicie.

Maciej

Instalacja gazowa
Re: Re: spawanie
Re: Re: Tapeta w łazience.
Pies kanaryjski - dogo Canario; dawniej: perro de presa Canario.
Którędy wędrują karaluchy?