cysta w oku

1. Data: 2003-12-08 18:26:07

Temat: cysta w oku
Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dzis byłam u okulistki, która stwierdziła u mnie cyste na plamce żółtej
oka. Pani dr stwierdziła, ze taki juz mój urok. Wadę wzroku mam od
urodzenia. Lekarze leczyli mnie na różne sposoby, ale moje lewe oko nigdy
nie było w pełni sprawne i dzisiaj okulistka stwierdziła, ze to przez tą
cystę i tak już musi pozostać. Mam nastepujace pytanie: czy faktycznie nie
da sie nic zrobić, czy nie da sie jakoś usunąć tej cysty, tak żebym mogła
widzieć lepiej??? Czy pozostawienie tego schorzenia, nie spowoduje w
późniejszym czasie jeszcze gorszych problemów ze wzrokiem.???
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Jagoda

2. Data: 2003-12-08 18:31:12

Temat: Re: cysta w oku
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

br2fr7$3pm$...@n...news.tpi.pl,
Jagoda <j...@...gryfnet.pl>:
> [...]
> pozostawienie tego schorzenia, nie spowoduje w późniejszym czasie
> jeszcze gorszych problemów ze wzrokiem.???

Przypuszczam, ze chodzi o to rozpoznanie:
http://www.revoptom.com/handbook/oct02_sec5_1.htm

--
Robert

3. Data: 2003-12-08 18:36:21

Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, ze chodzi o to rozpoznanie:
> http://www.revoptom.com/handbook/oct02_sec5_1.htm

Przepraszam, ale nie jestem na tyle biegła w angielskim, zeby przetłumaczyć
ten tekst. Czy mógłbys mi w skrócie napisac co to znaczy??
Z góry dzięki
Jagoda

4. Data: 2003-12-08 20:11:14

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, ze chodzi o to rozpoznanie:
> http://www.revoptom.com/handbook/oct02_sec5_1.htm
> Robert

Przypuszczam, ze chodzi o stan PO zapaleniu cystoidnym plamki, i teraz sa
zwyrodnienia cystoidne w plamce ( blizny ).
Pisze dlatego, ze tego sie nie leczy, a sam stan zapalny tak.
Jagodo - jezeli, a wyglada na to, ze chyba tak, mamy do czynienia z bliznami
po stanie zapalnym plamki nie licz na zadna poprawe, anio operacyjna, ani
farmakologiczna. Ostrosc wzroku sie nie poprawi. Natomiast z duzym
prawdopodobienstwem mozna powiedziec, ze rowniez nie pogorszy.

pozdrawiam

casus
spec. ch. oczu

5. Data: 2003-12-08 20:19:50

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

br2gbu$hi5$...@a...news.tpi.pl,
Jagoda <j...@...gryfnet.pl>:

> Przepraszam, ale nie jestem na tyle biegła w angielskim, zeby
> przetłumaczyć ten tekst. Czy mógłbys mi w skrócie napisac co to
> znaczy??
> Z góry dzięki

Nie czuje sie uprawnionym pisac, co to moze oznaczac DLA CIEBIE - zobacz
natomiast post casusa.

--
Robert

6. Data: 2003-12-08 20:25:32

Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki:):):)
Jagoda

> [...]
> farmakologiczna. Ostrosc wzroku sie nie poprawi. Natomiast z duzym
> prawdopodobienstwem mozna powiedziec, ze rowniez nie pogorszy.

potrzebna krew ARh minus
Leczenie gardla u 3-letniego dziecka
zdrowie a człowiek
szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ ... gaśnie dziecko...
Świnka