cytofotometria

1. Data: 2005-11-04 23:59:14

Temat: cytofotometria
Od: "Elion" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos wie co to jest cytofotometria i czy ktos moze podac jakies linki
dotyczace tego tematu
pozdro
elion

2. Data: 2005-11-05 11:01:34

Temat: Re: cytofotometria
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

a czy tak trudno najpierw wpisac w goole haslo, juz na pierwszej stronie
wyników masz wyjasnione co to jest, a wiecej linków i tak musisz
poszukac na angielskojezycznych stronach zasobów głebokich internetu
(jakies serwisy medyczne np. biomed)

3. Data: 2005-11-05 16:04:56

Od: "Elion" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyników masz wyjasnione co to jest, a wiecej linków i tak musisz poszukac
> na angielskojezycznych stronach zasobów głebokich internetu (jakies

a czy tak trudno zrozumiec ze zapytalem sie na grupie poniewaz przeszukalem
juz wspomniany google i to co tam jest niestety nie jest wystarczajace
chodzi mi o definicje i odmiany i zastosowanie
pozdro
elion

4. Data: 2005-11-07 12:05:15

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> a czy tak trudno zrozumiec ze zapytalem sie na grupie poniewaz przeszukalem
> juz wspomniany google i to co tam jest niestety nie jest wystarczajace
> chodzi mi o definicje i odmiany i zastosowanie
prosze haslo w gogle i piaty link: CYTOMETRIA PRZEPŁYWOWA
Nowa encyklopedia powszechna PWN (C) Wydawnictwo Naukowe PWN SA

masz definicje
CYTOMETRIA PRZEPŁYWOWA, cytofotometria przepływowa, metoda pomiaru
charakterystycznych cech chem. bądź fiz. komórek lub cząsteczek, które
odpowiednio znakowane mijają punkt pomiarowy;

masz zastosowanie
w ten sposób można otrzymać dane dotyczące komórek o różnej zawartości
np. DNA lub RNA, jaki odsetek komórek syntetyzuje badane kwasy
nukleinowe lub jaki odsetek zawiera na powierzchni badane antygeny; we
współcz. medycynie i naukach biol. zastosowania cytometrii przepływowej
są b. liczne, dzięki niej jest możliwe dokładne określenie cech
populacji badanych komórek; w przypadku białaczek można dokładnie ocenić
skuteczność terapii i wrażliwość komórki na cytostatyk.

a odmian moze nie byc bo to juz jest odmiana cytofotometrii jako takiej

jak ktos sie pyta tak ogólnie to i dostaje odpowiedz ogólną,
czy przeszukales juz glebokie zasoby?
nawet jak ja cos znajde sam to ci linku nie moge podac bo to tak nie
dziala, trzeba wejsc na jakis serwis i za pomoca jego wlasnej
wyszukiwarki znalezsc w bazie co potrzeba

nie oczekujesz chyba ze ci zaraz na grupe przeskanuje pare ksiazek, czy
tez bede siedzial 2 godziny szukajac i ci wkleje wyniki?

i skoro takie haslo znalazlo sie w encyklopedii z 98 roku to i w
bibliotece powinienes znalezsc duzo rzeczy w tym temacie

niestety to sa grupy dyskusyjne do dyskutowania o różnych rzeczach,
ewentualnie pomagania komus naprowadzajac go na dobra droge i
wyjasniajac watpliwosci, a nie jest to wszechnica wiedzy wszelakiej do
uzyskiwania gotowych odpowiedzi a najlepiej od razu wypracowan, prac
naukowych, magisterskich, doktoratów

czy jak ja sie ciebie zapytam o w jaki sposób otworzyc apteke (i gdzie
to zrobic zeby dobrze zarabiac) to wkleisz mi tu wszystkie akty prawne
tego dotyczace czy tylko powiesz ze trzeba spelnic wymogi zawarte w
prawie farmaceutycznym?

"Farmakologia..." Kostowskiego
Mira Laura, toma la direccion web,,, dime algo. 8CL3
Najemnicy w aptece.
plyn Lugola - dlaczego?
Apteka/Punkt apteczny w kontenerze?