Najemnicy w aptece.

1. Data: 2005-10-29 20:53:32

Temat: Najemnicy w aptece.
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przeglądałem dziś zaległą pocztę z apteki i trafiłem na coś takiego:

"[...] zmiany w cenach leków refundowanych proponuje ustępujący Minister
Zdrowia. Postuluje on wprowadzenie sztywnych cen urzędowych leków, co
oznacza, że pacjenci będą kupować leki refundowane po cenach hurtowych, bez
marży farmaceutów. Zamiast marży obiecuje się aptekarzom otrzymywane od
państwa opłaty za wydanie leku, która kształtowałaby się na poziomie 1 - 2
zł. Propozycje ministra popiera Prezes Naczelnej Izby Aptekarskiej"
Koniec cytatu.

Czy to oznacza, że NFZ planuje wynajżcie nas do sprzedania ich leków za
złotówkę od sztuki? czy da się to inaczej wytłumaczyć?
Może ja źle to rozumiem?

Bo to, że przepis wejdzie jest chyba pewne jeśli popiera pomysł Prezes.

Pozdrawiam
p...@r...pl

2. Data: 2005-11-02 08:07:39

Temat: Re: Najemnicy w aptece.
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

Prezes taki głupi pomysł rzucił, ale nikt inny z aptekarzy go nie
popiera. I pewnie taki przepis nie wejdzie bo skonczyła by sie mozliwosc
robienia kasy przez sieciowców (zarabiania na upuistach producenckich i
hurtowych) i wycinania aptek wojna cenową.

plyn Lugola - dlaczego?
Apteka/Punkt apteczny w kontenerze?
EMLA na ból blizn?
Apteki internetowe