"Farmakologia..." Kostowskiego

1. Data: 2005-11-02 17:51:51

Temat: "Farmakologia..." Kostowskiego
Od: Valet <valet[@]boo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam do sprzedania ksiazke pod redakcja Wojciecha Kostowskiego
"Farmakologia. Podstawy farmakoterapii. Podręcznik dla studentów medycyny
i lekarzy". Jest w idealnym stanie. Koszt to 90zl. Moge wystawic jako
aukcje na Allegro. Zaintereswanych prosze o kontakt na v...@b...pl albo
GG 4884836.

Grzesiek

2. Data: 2005-11-02 18:36:34

Temat: Re: "Farmakologia..." Kostowskiego
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-02 18:51, Użytkownik Valet napisał:

> Mam do sprzedania ksiazke pod redakcja Wojciecha Kostowskiego
> "Farmakologia. Podstawy farmakoterapii. Podręcznik dla studentów
> medycyny i lekarzy".

Ja myślę, że lepiej od razu wystawić na allegro, np. bez aukcji,
wyłącznie opcję kup teraz. Koszt imprezy rzędu 10 groszy, a raczej
powinien ktoś kupić. Nie takie rzeczy się na allegro sprzedawało ;]

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2005-11-03 08:07:02

Od: Valet <valet[@]boo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-11-2005 o 19:36:34 Lukasz Komsta <l...@n...spam> napisał:

> Ja myślę, że lepiej od razu wystawić na allegro, np. bez aukcji,
> wyłącznie opcję kup teraz. Koszt imprezy rzędu 10 groszy, a raczej
> powinien ktoś kupić. Nie takie rzeczy się na allegro sprzedawało ;]

Zgodze sie, ale... myslalem ze zaproponuje najpierw na grupie, ktora jest
najbardziej zainteresowna taka tematyka. Oczywiscie jesli nikt nie bedzie
tu zainteresowany to wystawie na allegro.

Grzesiek

Mira Laura, toma la direccion web,,, dime algo. 8CL3
Najemnicy w aptece.
plyn Lugola - dlaczego?
Apteka/Punkt apteczny w kontenerze?
EMLA na ból blizn?