cytryna

1. Data: 2004-05-31 15:21:47

Temat: cytryna
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Czy po wizycie u fryzjera macie podobne uczucia:
mne bolą cebulki pprzez ok 3 dni po fryzjerze, włosy wyszarpane,
wyciągnięte, a jak sie splączą to charatają n siłe - tragednia a jak zwracam
uwagę to sie złoszczą - połowe włosów mniej po pseudo "profesionaliście",
bleeeeeee

I dlatego chciałabym rozjaśniac włoski naturalnie - tzn np cytryną,
naturalny ciemny blond, aktualnie farba blond raczej naturalny nie
jasny-biały i nie baardzo ciemy tylko pośredni , cz jeśli będe miął odrosty
i zacznę rozjaśniać cytryną to mniej więcej kolor może sie wyrównać??
dziekuję z góry
Pozdrawiam
zła na fryzjerów

1. Data: 2004-05-31 16:03:46

Temat: Re: cytryna
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zwracam
> uwagę to sie złoszczą - połowe włosów mniej po pseudo "profesionaliście",

zmien fryzjera.
ja ani razu nie mialam takiego odczucia, a praktycznie nie mam stalej
fryzjerki.

pozdr

1. Data: 2004-05-31 16:23:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi napisał/a w news:c9fin8$92e$1@nemesis.news.tpi.pl:

> zacznę rozjaśniać cytryną to mniej więcej kolor może sie wyrównać??

Zanim rozjaśnisz cokolwiek tą cytryną, będziesz miała nowe odrosty.
Zmień fryzjera i kup porzadną farbę.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-31 16:35:22

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśńie chodzi mi o to, czy moje nowe odrosty ciemny blond zrówna sie z
farbą za pomocą cytryny?

1. Data: 2004-05-31 17:25:59

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 May 2004 18:35:22 +0200, in pl.rec.uroda "naomi"
<a...@i...pl> wrote in :

>no właśńie chodzi mi o to, czy moje nowe odrosty ciemny blond zrówna sie z
>farbą za pomocą cytryny?

mało prawdopodobne. zmień fryzjera, nie mieszaj sposobów
naturalno-domowych z salonowymi (zwłaszcza nie mówiąc o nich w
salonie), zacznij stosować wrotkę pisząc na juznecie.

an//

1. Data: 2004-06-01 08:12:39

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> [...]
> zwracam
>
> zmien fryzjera.
> ja ani razu nie mialam takiego odczucia, a praktycznie nie mam stalej

ja miałam, co więcej była to fryzjerka polecona przez znajomą. Nigdy więcej
do tego fryzjera nie poszłam. Co gorsza na dobre 5 lat darowałam sobie
wizyty - taki miałam uraz. Po zmianie fryzjera okazało się, że takie wizyty
mogą być całkiem przyjemne:)
Więc też polecam zmienę fryzjera.
Izza
--