Moje potrądzikowe zabawy...:-)

1. Data: 2004-05-31 17:01:56

Temat: Moje potrądzikowe zabawy...:-)
Od: Aneta Poznań <a...@a...aaa> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Piszę tu po raz pierwszy, choć grupę czytam i duzo szperam w jej
archiwach - to pomogło mi zwalczyć trądzik - mam 26 lat :-))

W zasadzie pozbyłam się już trądziku (I hope so!!!!:-)), czasami coś tam
się pojawia, ale to sa stany akceptowalne - wczesniej momentami było
tragicznie...

Mam troszkę miejscami zniszczoną trądzikiem cere - może nie blizny, ale
przebarwienia. Choc i tak jest coraz lepiej.

Stosuję jeszcze - na noc Lysanel Active (czasami na krem Physiogel), na
dzień Lysanel Mat + na to jakiś tam coraz delikatniejszy makijaż.
Czasami peeling enzymatyczny Erisa. Plus od wczoraj drożdze Torula.

Wczoraj kupiłam dodatkowo regenerujący krem A-Derma Epitheliale (od
wczoraj uzywam i ... czuję, ze będzie bardzo dobrze!), a dziś krem
Neutrogena Visibly Refined z spf 15 (do tej pory nie stosowałam kremu z
filtrem, ale unikałam słoneczka).

Pytanie do Was - znawczynie:

Czy dobre będzie na dzień połączenie na oczyszczoną cerę - najpierw
A-derma a na to krem Neutrogeny + jakiś puderek? Chodzi mi konkretnie o
taką kolejność. Ewentualnie prosze o inne Wasze rady, komentarze, słowa
otuchy :-)) Na noc mam zamiar stosować dalej Lysanel Active.

Pozdrawiam wszystkich walczących z problemami cerowymi :-)

P.S. Z chęcia przyjme namiary na sprawdzone kosmetyczki, dermatologów w
Poznaniu. Dzieki!

1. Data: 2004-06-01 12:19:17

Temat: Re: Moje potrądzikowe zabawy...:-)
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 31 May 2004 19:01:56 +0200, na pl.rec.uroda, Aneta Poznań napisal(a):

> P.S. Z chęcia przyjme namiary na sprawdzone kosmetyczki, dermatologów w
> Poznaniu. Dzieki!

W sobotę, w Lasku Mercelińskim organizowane jest ognisko, na którym dowiesz
się wiele na temat kosmetyczek, dermatologów i innych ciekawych punktów w
Poznaniu.
Więcej informacji znajdziesz na pl.regionalne.poznan

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-06-04 07:31:47

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

myślę, że aderma i neutrogena to troche za dużo na raz, tym bardziej, ze na
neutrogenie nie należy oszczędzać, jeśli ma działać filtr.
proponuję adermę na noc, na lysanel active.

cytryna
gdzie magistral?
Effaclar K --> lato i slonce
clinique-Perfectly Real Makeup