tech-food

1. Data: 2004-05-31 17:07:18

Temat: tech-food
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

robiła ktos może ten bursztyn? nie wychodzi żółty?
Kiedys robiłam brąż z black rose i wychodził ładny brąz - bo sam brązowy
jest czerwonawy.
dzięki za pomoc

http://www.tech-food.parser.com.pl/index_pol.html

1. Data: 2004-05-31 20:49:50

Temat: Re: tech-food
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> robiła ktos może ten bursztyn? nie wychodzi żółty?
> Kiedys robiłam brąż z black rose i wychodził ładny brąz - bo sam brązowy
> jest czerwonawy.

Polska języka trudna jest?
A może korzystasz z translatora, bo piszesz w suachili i tłumaczysz potem na
Polski?

Sowa

1. Data: 2004-05-31 21:12:03

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-31 19:07, naomi wrote :
> robiła ktos może ten bursztyn? nie wychodzi żółty?
> Kiedys robiłam brąż z black rose i wychodził ładny brąz - bo sam brązowy
> jest czerwonawy.

a czarne jagody są czerwone bo sa jeszcze zielone, a jak beda czerwone
to sie zrobia niebieskie?

BP MSPANC

Hitomi

1. Data: 2004-05-31 21:36:12

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> A może korzystasz z translatora, bo piszesz w suachili

Jak juz to w suahili... ;-)

NMSP

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-05-31 22:14:04

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak juz to w suahili... ;-)
>
> NMSP
Suahili tez trudna języka jest, tak jak polska języka prawie. :-)

Sowa

1. Data: 2004-05-31 22:16:46

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi:

> robiła ktos może ten bursztyn? nie wychodzi żółty?
> Kiedys robiłam brąż z black rose i wychodził ładny brąz - bo sam brązowy
> jest czerwonawy.

Ehm, a to nie Twoja pisac ze robic blon u fryzjera i wyjsc zielona
bo wczesniej plukac pokrzywa i potem kombinowac z cytryna?

Bo jak tak, to sugerowalabym zakonczenie tych eksperymentow kolorystyczno-
-pielegnacyjnych i pojscie do dobrego fryzjera, ktory bedzie w stanie
poradzic cos na Twoje problemy z wlosami, chociazby dlatego, ze je
_zobaczy_, ergo nie bedzie musial domyslac sie z lektury postow jak powyzszy,
w czym wlasciwie rzecz.

Pozdrawiam,

BA

PS. Zapoznanie sie z netykieta i FAQ tez nie zaszkodzi, wydaje mi sie.

1. Data: 2004-06-01 07:26:42

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za suahili:)

a chodziło o to,że sam brąz to nie brąz i trzeba go mieszać z czarnym -
wtedy dopiero jest ładny.
Już nie farbuje chemicznie nie ma sensu niszczyć włosów , jak mogą być
zdrowe, kupię kilka tech-foodów i parę " venit" pomieszam kolory i
przetestuje n pasemku.

1. Data: 2004-06-02 01:40:39

Od: "Epicure" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Już nie farbuje chemicznie nie ma sensu niszczyć włosów , jak mogą być
> zdrowe, kupię kilka tech-foodów i parę " venit" pomieszam kolory i

A w jakich proporcjach mieszałaś brąz z czarnym? I czy stosowałaś farbę w
proszku czy w paście? Bardzo mnie ten teamt interesuje, bo właśnie niedawno po
raz pierwszy w życiu ufarbowałam włosy. Jestem ciemną szatynką i chciałam
uzyskać kolor możliwie zbliżony do naturalnego, tyle, że nie przyprószony
siwizną. Użyłam schwarzkopfa i niby wszystko jest w porządku (włosów mi nie
zniszczyło, podrażnienie żadne nie wystąpiło, kolor wygląda przyzwoicie, choć
nie całkiem trafiłam z odcieniem - czekoladowy brąz okazał się jaśniejszy niż
myślałam - no ale w końcu to pierwszy raz). Włosy mam raczej delikatne, nie
nawykłe do chemii, więc powinnam być zadowolona z efektu, ale mimo wszystko
odczuwam jakiś niedosyt. Zawsze mnie ciągnęło do metod naturalnych, do ziółek i
tp., tylko nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać. Czy tego tech-fooda można
dostać gdzieś poza Warszawą? A tę drugą markę, venita? Będę wdzięczna za
wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam
Epicure

1. Data: 2004-06-03 18:27:26

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Epicure" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Hej!
Do brązu w paście dodawałam niecałą połówkę czarnego, a tech - food ja
zamawiałm do domu :
http://www.tech-food.parser.com.pl/index_pol.html

venita też jest raczej dostępna w każdej drogerii, można mieszac kolorki do
woli, włoski są cudne!

1. Data: 2004-06-04 01:55:34

Od: "Epicure" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.tech-food.parser.com.pl/index_pol.html
>
> venita też jest raczej dostępna w każdej drogerii, można mieszac kolorki do

Dzięki serdeczne. Wypróbuję napewno!

Pozdrawiam
Epicure

Moje potrądzikowe zabawy...:-)