cz.d. - okna drewniano-aluminiowe

1. Data: 2002-05-08 05:13:35

Temat: cz.d. - okna drewniano-aluminiowe
Od: "juchas" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze - nawet jesli jestescie niezainteresowani to tez
odpowiedzcie.

Mam zamiar rozpoczac produkcje okien drewniano-aluminiowych. Zewnetrzna
strona aluminiowa malowana na dowolny kolor (RAL) wewnetrzna strona
drewniana.
W pierwszej fazie produkcji drewnem bedzie sosna malowana farbami
transparetnymi.
Pozniej beda inne gatunki drewna (mahon, buk, dab etc).
Okna beda inne niz do tej pory spotykane na naszym rynku. Profil zewnetrzny
aluminiowy bedzie zaciskany na prasie.
Profil drewniany bedzie klejony z dwoch kawalkow.
Szacunkowa cena takich okien bedzie taka sama jak okien drewnianych.
Przykladowo - standardowe okno O34 -
cena okna aluminiowo-drewnianego okolo 1200 zł ; cena okna drewnianego od
1100 do 1250 (takie otrzymalem ceny z roznych firm). No i jeszcze mozliwosc
rabatow nawet do 20%.
Goraca prosba do Was wszystkich o opinie i uwagi na temat zapotrzebowania na
takie okna.
Najlepiej wlasne sugestie wysylac na adres m...@a...pl
dziekuje.

1. Data: 2002-05-08 07:28:46

Temat: Re: cz.d. - okna drewniano-aluminiowe
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rabatow nawet do 20%.
> Goraca prosba do Was wszystkich o opinie i uwagi na temat zapotrzebowania na

Z punktu widzenia laika pomysl na takie okna jest calkiem praktyczny. Okna
najbardziej niszcza sie na zewnatrz, skoro beda z tej strony plastikowe nie
bedzie trzeba ich malowac.
W srodku za to latwiej bedzie np. zainstalowac rolety, nawet jesli wneka bedzie
bardzo nisko, bo mozna to zrobic na ramie.
Cena nie jest wygorowana.
Wlasnie wymieniam okno i zdecydowalam sie na plastik, bo malowanie i
konserwacja bylyby dla mnie troche klopotliwe. Za to musialam zrezygnowac z
rolet, bo nie mam jak ich sensownie powiesic.
Jesli produkcja dojdzie do skutku to prosze o info gdzie mozna nabyc to cudo,
bo mam do wymiany jeszcze kilka sztuk :).
Pozdrawiam
Dorota

Dom do wynajecia 400 m2 kolo Warszawy
Re: Kuchnia gazowo-elektryczna
Re: cała prawda o sztucznych dywanach - jaka jest?
Re: Jak kupować klimatyzator używany?
do wszystkich grupowiczow