czas to... problem!

From: "psychoLamer" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: czas to... problem!
Date: Mon, 23 Jul 2001 17:26:56 +0200

hej, przyznajcie się - też nie radzicie sobie?

albo, raczej Ci co sobie nie radzą niech się nie odzywają,
wolałbym odpowiedzi od kogoś to zapanował nad czasem, (jeśli tak mozna)

bez żadnych tam teoretycznych rozważań - uwagi praktyczne proszę.......bo czas
leci!

nie chodzi mi o to że sie starzejemy czy tam że czas nie jest liniowy
(przyspiesza) - na to nie ma rady.

mój problem to:
jest ok. 10 tysięcy rzeczy które chciałbym zrobic w pierwszej kolejności,
wszystkie przechodzą przez sito - sie to da zrobić!,
nie ma tylko kiedy - bo właśnie robię coś innego, jeszcze wazniejszego, albo na
tyle ważnego że muszę to skończyc.
A skończyć nie mogę bo zaczynam się bać że... zaniedbuję inne ważne rzeczy!
mierz siły na zamiary? - nie to nie to
Walczę z czasem i z czasem przegrywam co raz bardziej.

Chciałbym zapanować nad czasem, ale to chyba jest do końca nie możliwe.
Nie chcę tez stać się niewolnikiem czasu!
Może jest mozliwy jakiś kompromis?
no nie wiem, znaleź swoje miejsce w czasie, oswoic troszke czas,
żyję przecież w czasie - musi być tu jakieś miejsce dla mnie!

nie tak chciałem to napisać, przepraszam, spieszę się...na pomoc!

psychoLamer

ps. nienawidzę zegarków i nie urzywam kalendarzy - czy to błąd?
(walcz z czasem jego własną bronią?)