czemu faceci nie lubia pewnych siebie kobiet?

1. Data: 2003-04-06 18:59:03

Temat: czemu faceci nie lubia pewnych siebie kobiet?
Od: "necia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czemu faceci nie lubia jak kobieta jest madra i inteligentna???skad ta chec
bycia tym co wiecej wie w zwiazku???madra kobieta=niedostepna kobieta?

1. Data: 2003-04-06 19:15:26

Temat: Odp: czemu faceci nie lubia pewnych siebie kobiet?
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

necia
> czemu faceci nie lubia jak kobieta jest madra i inteligentna???

to IMo stereotypy i sposób wychowania...
ale myślę że sedno w tym że Oni chcą czuć się potrzebni, niezbędni, ważni..
a nie zwyczajnie "lepsi" :] więc nie przeszkadza im ta inteligencja do póki
Oni są... inteligentniejsi :)
oczywiście mówię tylko o ogromnej grupie która _nie_nazywa się "wszyscy" :)

1. Data: 2003-04-06 19:31:53

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja:

> [...]

>a nie zwyczajnie "lepsi" :] więc nie przeszkadza im ta inteligencja do póki

co zresztą ma chyba lustrzane odbicie w szukaniu przez kobiety
mądrzejszych/inteligentniejszych od siebie mężczyzn - czy też mylę się w
odczytaniu trendu? :)

p.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-04-06 19:46:56

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
> co zresztą ma chyba lustrzane odbicie w szukaniu przez kobiety
> mądrzejszych/inteligentniejszych od siebie mężczyzn -

oczywiście że t a k.
nie chcemy niższych facetów, nie chcemy gości po podstawówce, nie chcemy
tchórzy, nie chcemy laików którzy nie potrafią zachować się przy stole...
n i e c h c e m y - ale prawda jest taka że bierzemy co nam dają ;D

oczywiście brutalnie uogólniałam, przyznaję się do winy;)

1. Data: 2003-04-06 19:46:59

Temat: Re: czemu faceci nie lubia pewnych siebie kobiet?
Od: "Second" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "necia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> czemu faceci nie lubia jak kobieta jest madra i inteligentna???skad ta
chec
> bycia tym co wiecej wie w zwiazku???madra kobieta=niedostepna kobieta?

Patrycja Ci odpowiedziala.
Z meskiego punktu widzenia dodam jeszcze jedno. Możemy myśleć
o różnych rzeczach. Lecz jeśli ta pewność siebie o której piszesz jest
krzykliwą i hałaśliwą wersją pewnej siebie baby (wersje różne, wulgarna,
wyemancypowana, bezczelna, chamska, złośliwa czyli jak to się mówi "cięta",
ogólnie męska w zachowaniu i traktowaniu innych itp - przepraszam za epitety
ale są też wersje łagodniejsze - rozumiesz o co mi chodzi ?),

- no to taka wersja kobiety chociażby była niewiadomo jak mądra nie jest
pociągająca.
No bo kobiecą trudno ją nazwać i to jest powód.

A jakoś większość z nas facetów pociagu do innych facetow nawet w kobiecym
kamuflażu nie czuje.

Więc nie uogólniaj proszę tylko zastanów się czy o taką pewność siebie
chodzilo
Ci w pytaniu. Bo jeśli tak to sprawa jest prosta.

Buziak :).

Sec.

1. Data: 2003-04-06 19:49:40

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"necia" <n...@i...pl> wrote in message
> czemu faceci nie lubia jak kobieta jest madra i inteligentna???skad ta
chec
> bycia tym co wiecej wie w zwiazku???madra kobieta=niedostepna kobieta?

Bo wyobrażają sobie, że są bez szans (czasem się mylą).

Brian

1. Data: 2003-04-06 19:56:36

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Second
> Patrycja Ci odpowiedziala.

ależ jestem "mondra" ;)

> Lecz jeśli ta pewność siebie o której piszesz jest
> krzykliwą i ...

biorąc pod uwagę że była tam też "inteligencja" myślę że miała na myśli inna
wersję pewności siebie ;)

> - no to taka wersja kobiety chociażby była niewiadomo jak mądra nie jest
> pociągająca.
> No bo kobiecą trudno ją nazwać i to jest powód.

bzdury opowiadasz ;) jeśli kobieta jest atrakcyjna fizycznie a zachowuje się
bardzo "męsko" zapewniam Cię że i tak znajdzie grono wielbicieli /i to duże
grono;)/

> A jakoś większość z nas facetów pociagu do innych facetow nawet w kobiecym
> kamuflażu nie czuje.

LOL :]

pszczółki.

1. Data: 2003-04-06 20:11:21

Od: "Second" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> bardzo "męsko" zapewniam Cię że i tak znajdzie grono wielbicieli /i to

Ech te kobiety, wszystko wiedza lepiej, zwłaszcza w w temacie : "i tak wiem
lepiej niż
wy faceci co wy tam sobie myślicie :)". No dobra ale krótko.

Wielbicieli i co dalej ?. Chyba nie o takie grono Ci chodzi Kobieto ?, albo
tradycyjnie myslimy o czyms innym ; myśli nie rozwijam głębiej - ale sie
kojarzy z grubsza tak:
(
i adoratorzy i pewne siebie kobiety, szybkie znajomosci ...
jak i zgorzkniałe albo dla odmiany jędzowate te same "atrakcyjnie
fizycznie",
tyle że po pewnym czasie (dwie dekady wystarczą ?, może półtora...).
)

Zresztą temat zrobił się już jałowy, co tu można dodać. Każdy ma jak lubi.
Dobranoc.
Tomek.

PS : "Mariaaan ; a kochasz mnie ? ..." , jakiś kabaret dziś w TV słyszałem
zza kompa
i tak mi sie skojarzyło ...:)

1. Data: 2003-04-06 20:19:58

Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czemu faceci nie lubia jak kobieta jest madra i inteligentna???skad ta
chec
> bycia tym co wiecej wie w zwiazku???madra kobieta=niedostepna kobieta?

Ja nie nazwałabym tego 'nielubieniem'. Mężczyźni, przy kobietach, które mają
nad nimi jakąś_tam_przewagę, czują się niepewnie. A który mężczyzna to lubi?
W końcu to oni mają zapewnić nam poczucie bezpieczeństwa, otoczyć silnym
męskim ramieniem:)

1. Data: 2003-04-06 20:24:35

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"necia" w news:b6pte1$n97$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> czemu faceci nie lubia jak kobieta jest madra
> i inteligentna???

A skad przypuszczenie, ze wszyscy faceci tak maja?

> skad ta chec bycia tym co wiecej wie w zwiazku???

Pytasz wiec o kobiete inteligentna czy tylko inteligentniejsza od faceta
(bez wzgledu na to jak odpowiesz na to pytanie, pytanie pierwsze
obowiazuje).

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej.
Co to znaczy?
Inteligencja wzrokowa.
Depresja - jak leczyc ?
W sprawie tycztomka