czerwone kropeczki na rękach

1. Data: 2004-05-29 09:04:52

Temat: czerwone kropeczki na rękach
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od niedawna zaczęły mi się pojawiać maleńkie czerwone kropeczki na rękach.
Są ciemnoczerwone, wygląda to tak jakby ktoś mnie ukłuł igłą.
Co to może być? niedługo pójdę do dermatologa ale jako że mam mała
hipochondrię to bardzo się niepokoję.
Proszę o odpowiedź.

2. Data: 2004-05-29 10:36:18

Temat: Re: czerwone kropeczki na rękach
Od: "kakrysa" <k...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są ciemnoczerwone, wygląda to tak jakby ktoś mnie ukłuł igłą.
> Co to może być? niedługo pójdę do dermatologa ale jako że mam mała

na rękach czy na dłoniach?
ja często miałem takie hm uczulenie? na wodę z kranu, chyba z reguły w
lato..
ale samo znikało

3. Data: 2004-05-29 10:59:25

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> na rękach czy na dłoniach?
> ja często miałem takie hm uczulenie? na wodę z kranu, chyba z reguły w
> lato..
> ale samo znikało

Na rękach, na dłoniach nie. Ale mnie to nie swędzi, wydaję mi się że nie
jest to uczulenie, wygląda to na minimalne krwiaczki.

4. Data: 2004-05-29 11:48:41

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c99qc5$uh9$...@m...aster.pl,
Aede <a...@w...pl>:

> Na rękach, na dłoniach nie. Ale mnie to nie swędzi, wydaję mi się że
> nie jest to uczulenie, wygląda to na minimalne krwiaczki.

Opalalas sie ostatnio albo jakis wiekszy wysilek fizyczny?

--
Robert

5. Data: 2004-05-29 12:18:02

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c99tbs$uh0$1@opal.icpnet.pl...
> c99qc5$uh9$...@m...aster.pl,

> Opalalas sie ostatnio albo jakis wiekszy wysilek fizyczny?

Raczej nie. Ale mam na pewno słabe naczynka tzn. skłonne do pękania i jasną
karnację.Podejrzewam że to może być od słońca, tylko że ostatnio się nie
opalałam ,może z miesiąc temu ale nie dużo, a robi się tego chyba coraz
więcej. Widać dopiero po dokładnym przyjrzeniu, są bardzo małe.

6. Data: 2004-05-31 10:50:35

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To choroba. Nie napisze ci dokladnie jak sie nazywa, bo nie zapamietalam,
ale moja pani dermatolog powiedziala mi, ze robi sie to od podraznien
mechanicznych. Nie jest szkodliwe, tyle ze nie wygada najfajniej.
Kalina/ z takimiz kropkami na nogach:( od depilatora?/

7. Data: 2004-05-31 13:27:28

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mechanicznych. Nie jest szkodliwe, tyle ze nie wygada najfajniej.
> Kalina/ z takimiz kropkami na nogach:( od depilatora?/

Ja właśnie w czwartek wybieram się do dermatologa, chcę żeby obejrzał różne
znamiona i pieprzyki a mam ich sporo, te kropeczki oczywiście też ale na
nogach takich nie mam, a też używam depilatora. Bardzo mnie to zastanawia.
Po depilacji mam kropeczki ale zupełnie inne, a te są ciemnoczerwone i
drobniutkie, jakby cząsteczka krwi tuż pod skórą ale nie wyglądają jak
kawałek pękniętego naczynka. Ty też masz takie?

8. Data: 2004-05-31 14:57:46

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c9fbpn$hfp$...@m...aster.pl,
Aede <a...@w...pl>:

> [...]
> te są ciemnoczerwone i drobniutkie, jakby cząsteczka krwi tuż pod
> skórą ale nie wyglądają jak kawałek pękniętego naczynka. Ty też masz

Z opisu wynika, ze sa to krwiaczki. Ile ich jest w sumie mniej wiecej. Jesli
pojedyncze, nie ma powodu do niepokoju. Jesli masowe, trzeba sie
skontaktowac z lekarzem (naczyniowcem?).

--
Robert

9. Data: 2004-06-01 10:45:30

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drobniutkie, jakby cząsteczka krwi tuż pod skórą ale nie wyglądają jak
> kawałek pękniętego naczynka. Ty też masz takie?

Ja mam wlasnie takie drobne punkciki jakby mnie ktos poklol cieniutka igla,
ale to nie sa takie slady jak po depilacji. Nie jest to bolesne, ani w zaden
sposob uciazliwe. U mnie tez nie wyglada to na popekane naczynka, bo sa duzo
drobniejsze i nie sa takie "rozlozyste".

Pozdrawiam

Kalina

10. Data: 2004-06-02 13:52:20

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drobniutkie, jakby cząsteczka krwi tuż pod skórą ale nie wyglądają jak
> kawałek pękniętego naczynka. Ty też masz takie?

Ja mam wlasnie takie drobne punkciki jakby mnie ktos poklul cieniutka igla,
[...]

program do gab.stomatologicznego
Doswiadczenia z Emdogain ?
Psychiatra w malopolskiem
Czy to cos powaznego?
dla chorych na osteoporoze i chorobe zwyrodnieowa stawow kolanowych