czosnek - sadzenie

1. Data: 2011-03-17 16:10:49

Temat: czosnek - sadzenie
Od: "Barbara K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Chciałabym posadzić sobie odrobinę czosnku w przydomowym ogródku. Mam
nadzieję, że nie porywam się z motyką na słońce :-)
Proszę podpowiedzcie, jak to zrobić, tzn. czy muszę wybierać jakiś
specjalny, czy wystarczy kupić główkę czosnku, rozdzielić ząbki i wsadzić do
ziemi?
Dotychczas dobrze szło mi tylko z dyniowatymi :-) Poza tym jestem laikiem.

Pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2011-03-17 17:32:10

Temat: Re: czosnek - sadzenie
Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do ziemi?
> Dotychczas dobrze szło mi tylko z dyniowatymi :-) Poza tym jestem laikiem.

Witam!
Możesz już sadzić, tylko nie kupuj chińskiego czosnku. Przy kupowaniu tej
główki poproś o czosnek wiosenny. (bo jest też "ozimy" który sadzimy
jesienią). Wiosenny ma mniejsze ząbki i jest trochę ostrzejszy. Uprawa
czosnku łatwa., nie wymaga żadnych specjalnych zabiegów.
Pozdrawiam - Waldek

3. Data: 2011-03-17 18:37:01

Od: "Barbara K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesienią). Wiosenny ma mniejsze ząbki i jest trochę ostrzejszy. Uprawa
> czosnku łatwa., nie wymaga żadnych specjalnych zabiegów.

Dzięki! Podpowiedz, proszę jeszcze, czy wystarczy taki najzwyklejszy, np.
kupiony na rynku, czy szukać raczej w sklepach ogrodniczych? (Obawiam się,
że na rynku nawet nie będą wiedzieli, czy to odmiana wiosenna, czy ozima).

Barbara

4. Data: 2011-03-17 19:21:13

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że na rynku nawet nie będą wiedzieli, czy to odmiana wiosenna, czy ozima).

Witam!
Jak uda Ci się kupić w sklepie ogrodniczym to lepiej, ale może być i z
targu. Ja ostatnio kupiłem na targu bo w sklepach nie było. Raczej powinni
wiedzieć co sprzedają. Lepiej kupuj ten co ma małe główki i dużo ząbków w
główce.
Pozdrawiam - Waldek

5. Data: 2011-03-17 20:29:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> że na rynku nawet nie będą wiedzieli, czy to odmiana wiosenna, czy ozima).

Jeżeli nie porażony. Doskonały jest na szczypior - zwłaszcza do mizerii.

6. Data: 2011-03-17 20:54:11

Od: "Barbara K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedzieć co sprzedają. Lepiej kupuj ten co ma małe główki i dużo ząbków w

Jeszcze raz dzięki wielkie!

Pozdrawiam
B.

Pielęgnowanie i leczenie drzew starszych
Kwiaty leszczyny
Obornik granulowany
Kret jest pod ochroną ?
pszczoły się oblecialy