powojnik

1. Data: 2011-03-17 16:46:52

Temat: powojnik
Od: kryluta <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanie , czy ktoś może mi doradzić , kiedy przesadzać kilkuletniego
powojnika- odm. Gen.Sikorski.Może już za późno, bo już są pączki? A może
jeszcze zdążę?

2. Data: 2011-03-17 17:27:23

Temat: Re: powojnik
Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jak wykopiesz z bryłą ziemi to możesz przesadzać. Po posadzeniu obficie
podlej, nawet jak ziemia wilgotna, aby dobrze oblepiła korzenie.
Pozdrawiam i życzę przyjęcia - Waldek

3. Data: 2011-03-17 20:22:19

Temat: Odp: powojnik
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kryluta" nie wie co to szacun:

> Mam pytanie , czy ktoś może mi doradzić , kiedy przesadzać kilkuletniego
> powojnika- odm. Gen.Sikorski.

Tylko w ważne święta państwowe. 1 Maja i 22 Lipca odpada - na bank się nie
przyjmie;-)

zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl

4. Data: 2011-03-17 22:46:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Mar, 17:46, kryluta <k...@p...onet.pl> wrote:
> Witam wszystkich
> Mam pytanie , czy ktoś może mi doradzić , kiedy przesadzać kilkuletniego
> powojnika

Dokładnie wtedy, kiedy jesz "torta" :-/

Kilkuletni powojnik najlepiej przesadzać jesienią. Jeśli koniecznie
chcesz przesadzić powojnik wiosną, powinnaś go także silnie przyciąć.

czosnek - sadzenie
Pielęgnowanie i leczenie drzew starszych
Kwiaty leszczyny
Obornik granulowany
Kret jest pod ochroną ?