czosnek w oleju - fermentacja?

1. Data: 2003-07-30 20:41:03

Temat: czosnek w oleju - fermentacja?
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam tutaj kilka tygodni temu przepis na czosnek w oleju. Zalałam ząbki
czosnku i paprykę pokrojoną w paski olejem. Zamknęłam słoik. Po tygodniu
otworzyłam słoik. Był szczelnie zamknięty, ale po otworzeniu zaczęły
wychodzić gazy, ten olej "bąbelkował". Po posmakowaniu papryka jest kwaśna.
Czy to się nadaje do jedzenia? Czy coś zrobiłam nie tak?

Edyta

1. Data: 2003-07-31 07:40:00

Temat: Re: czosnek w oleju - fermentacja?
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam tego przepisu, ale ja tam zwykle wszystko pasteryzuję....na
wszelki wypadek

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750