czy ja już mówiłem

1. Data: 2003-10-11 19:15:36

Temat: Re: czy ja już mówiłem
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał:

> Zastanawiam się czemu zawsze dostaję reklamę ad. penisa - nigdy ad.
biustu....

Ty sie zastanawiasz...??? A co JA mam powiedziec??? ;)

Joanna, ktora zdecydowanie i kategorycznie nie chce powiekszac penisa

GG 3557998

1. Data: 2003-10-11 19:22:46

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <marselon@p_zcta.pl> napisał:

> po prostu stirlitz zauwazyl, ze go sledzisz i postanowil Cie zgubic.
> prawdopodobnie Twoj maz wspolpracuje z nim...

Ach ta skomplikowana komunikacja w malzenstwie... Zamiast powiedziec, ze nie
lubi zmywac woli zaangazowac Stirlitza do dezercji...

Joanna
GG 3557998

1. Data: 2003-10-12 13:41:10

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->Joanna_Maria<- news:bm9l0h$o7r$1@zeus.man.szczecin.pl wrote:

> Joanna, ktora zdecydowanie i kategorycznie nie chce powiekszac penisa

Czemu?
;)

--
tomek /murarz, tynkarz, akrobata - laik, nie Psycholog/

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-10-13 13:06:00

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

z lyścia <news:bm9a9n$lfq$1@zeus.man.szczecin.pl> skręconego przez
<Joanna_Maria> wylatało:

> To ja poczekam. Ostatnio na psp czytam glownie Twoje sygnaturki ;)

strata czasu ;)

--
trener.blog.pl

"system totalitarny a binarny - analiza porownawcza z elementami chaosu"

1. Data: 2003-10-13 13:38:33

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał:
> Czemu?
> ;)

Bo mam wystarczajacego ;)

Jołanna
gg 3557998

1. Data: 2003-10-13 19:16:26

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->Joanna_Maria<- news:bmea5o$t71$1@zeus.man.szczecin.pl wrote:

> Bo mam wystarczajacego ;)

Na pewno? ;) Kiedy ostatni raz sprawdzałaś?
Upewnie się, bo wszystko się dynamicznie zmienia ;))

Dobra EOT ;)
A jak chcesz, to o Twoim penisie i moim biuście możemy pogadać na priv ;))

--
tomek /murarz, tynkarz, akrobata - laik, nie Psycholog/

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

ntg ale piekne
PROSZĘ O POMOC!!!
Żadanie kobiet
Proszę o radę- to bardzo ważne !!!!!
"Żem", "żeśmy" - przepisana lekcja gramatyki :D