czy ktos ma serie Pure Zone

1. Data: 2003-08-30 09:42:48

Temat: czy ktos ma serie Pure Zone
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym kupic serie Purez Zone z Loreala.
Mam tlusta cere (niestety) i zawsze kilka krostek.

Czy jest ktos kto uzywa lub uzywal kosmetykow z tej serii?

1. Data: 2003-08-30 10:22:14

Temat: Re: czy ktos ma serie Pure Zone
Od: "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uzywalam probki kremu.
nie zadowolil mnie, cera twarzy sie swiecila.
Stwierdzilam ze wole wydac 10 pln wiecej i kupilam lysanel i jstem
zadowolona.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-09-01 19:36:19

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest ten lysanel i do jakiej cery przeznaczony?

No wlasnie sie przymierzalam do tego Pure zoen ale jest troche drogi jednak
i warto poytac pezed zakupem. Zwlaszcza ze nigdy nei mialam calej serii. A
mam 20 lat i krosty nie znikaja :(

1. Data: 2003-09-02 08:01:12

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie sie przymierzalam do tego Pure zoen ale jest troche drogi
jednak
> i warto poytac pezed zakupem. Zwlaszcza ze nigdy nei mialam calej serii.
> mam 20 lat i krosty nie znikaja :(

Widzisz Bursztynko - jeśli chodzi Ci głównie o krosty to mądrzej będzie iść
do dermatologa z tym - popularne kosmetyki pielęgnacyjne mają dużo mniejsze
szanse Ci pomóc, niż kuracja polecona przez specjalistę. Pięć lat się
męczyłam różnymi seriami, tonikami cudami - a wystarczyło iść do
przychodni... Jeśli coś mi pomagało (mam na myśli właśnie takie "leczenie"
żelami i tonikami), to zwykle na krótko.
pozowdzenia!
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-09-02 09:26:47

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja u dermatologa juz bylam i ona stwierdzila ze te sporadyczne krostki to
normaln, zawsze mam pecha bo jak do niej ide to akurat mam w miare bez
pryszczowa twarz. przepisuje mi masci itp, caly stos mam w domu. Pomagaja
ale nie do konca.

I wlasnie konczy mi sie seria z Avonu do mycia twarzy (zel i tonik) i
niewiem co teraz kupic

1. Data: 2003-09-02 10:18:13

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> I wlasnie konczy mi sie seria z Avonu do mycia twarzy (zel i tonik) i
> niewiem co teraz kupic

To sprobuj serie Dwudziestka Ireny Eris, a szczegolnie zel+peeling (takie 2
w 1) do mycia twarzy. Ja jestem bardzo zadowolona i co jakis czas do niego
wracam. Jest tam napisane, zeby stosowac 2 razy w tygodniu, ale ja
stosowalam codziennie i mnie w ogole nie wysuszal. Zel(bez peelingu) do
mycia jest juz gorszy. Mialam tez krem o silnym dzialaniu przeciwtradzikowym
(z tej samej serii) i sobie chwalilam. Jeszcze jest krem nawilzajacy.
Ja mam tlusta cere i jesli chodzi o toniki to uzywam normalnych, nie zas
przeciwtradzikowych. Polecam Ci AA Oceanic z serii Oligovital.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-02 16:09:05

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> Mialam tez krem o silnym dzialaniu przeciwtradzikowym
> (z tej samej serii) i sobie chwalilam.

Z cynkiem? IMO ten jest beznadziejny. Zero działania.

> Polecam Ci AA Oceanic z serii Oligovital.

Różowy? Jest świetny, szkoda tylko, że żel do mycia twarzy nie jest już
taki fajny:(

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-09-03 06:59:56

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Z cynkiem? IMO ten jest beznadziejny. Zero działania.

Oooo, no prosze, a mi sluzyl :)

> Różowy? Jest świetny, szkoda tylko, że żel do mycia twarzy nie jest już
> taki fajny:(

Tak, rozowy. Zel do twarzy tez mialam. No, coz, twarz byla gladka, ale
mialam wrazenie, ze niezbyt dobrze ja oczyscil. No i skonczyl sie szybko :(

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

l'oreal podkład?
Re:My emails...
[WRC] Dla poszukujących Petrole, Seboradin
Sprzęt do depilacji???
slim integra 2000