l'oreal podkład?

1. Data: 2003-08-30 02:46:29

Temat: l'oreal podkład?
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zanlazłam na allegro dwa podkłady L'oreala. Jeden to translucide (kup teraz
29zł)a drugi ideal balance(kup teraz 31). Wiem że L'orealma dobre podkłady
(miałam próbki) ale czym różnią się te dwa i ewntualnie który jest
lepszy?Dodam że mam raczej tłustą cerę.
Dzięki i pozdrawiam

1. Data: 2003-08-30 07:13:21

Temat: Re: l'oreal podkład?
Od: "Iwona" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drugi ideal balance(kup teraz 31). Wiem że L'orealma dobre podkłady
> (miałam próbki) ale czym różnią się te dwa i ewntualnie który jest
> lepszy?Dodam że mam raczej tłustą cerę.
> Dzięki i pozdrawiam

Ze swojej strony polecałabym Ci Ideal Balance. Jest świetny. Skóra sie
po nim nie świeci. Jest gęsty, ładnie sie nakłada. Bardzo ładnie
matuje, zmniejsza widocznosc porów.
BTW Translucide równiez miałam, ale wg. mnie on jest za rzadki... a i
skóra sie po nim świeci.

Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-08-30 14:03:50

Od: "SYLWIA" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> matuje, zmniejsza widocznosc porów.
> BTW Translucide równiez miałam, ale wg. mnie on jest za rzadki... a i

do tlustej cery Ideal Balance ,ja mam loreal Air wwear i jestem zadowolona z
niego bardzo :)

1. Data: 2003-08-30 15:00:43

Od: "Aga" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 29zł)a drugi ideal balance(kup teraz 31). Wiem że L'orealma dobre podkłady
> (miałam próbki) ale czym różnią się te dwa i ewntualnie który jest

Uwazaj na zakupy na allegro!
Ja licytowalam ostatnio podklad Avonu (i jeszcze innych z 8 osob) i niestety
nie otrzymalismy przesylek mimo wplaty pieniedzy.
Trzeba uwazac, na osobę sprzedającą: a...@t...pl mieszka w Otrębusach
koło Warszawy. A moze ktos ją zna?
Powodzenia w zakupach! I uwazaj!

Agata

1. Data: 2003-08-30 15:38:15

Temat: Re:[OT] l'oreal podkład?
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niestety
> nie otrzymalismy przesylek mimo wplaty pieniedzy.
To przykre. Moja rada: kupować u sprawdzonych sprzedawców. Lepiej wydać parę
złotych więcej, a mieć pewność...

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-08-30 15:43:36

Temat: Re: Re:[OT] l'oreal podkład?
Od: "Aga" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety
Otrębusach
> To przykre. Moja rada: kupować u sprawdzonych sprzedawców. Lepiej wydać
> [...]

Wydawała mi się osobą pewną, bo miała sporo pozytywnych opinii.
Pytałam Was kiedyś na tym forum co o kupowaniu na allegro sądzicie.
Podawałam tu nawet link.
To dzieki mnie ta alexblue tyle "zarobiła"
Przykro mi....

1. Data: 2003-08-30 15:45:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał/a w news:biqggd$2ud$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Wydawała mi się osobą pewną, bo miała sporo pozytywnych opinii.
> Pytałam Was kiedyś na tym forum co o kupowaniu na allegro sądzicie.

A Bezpłatne Ubezpieczenie Kupującego? Może w ten sposób uda Ci się
odzyskać pieniążki.

Ja dotąd kupowałam na Allegro bez większych problemów, ale wiem jak
łatwo paść ofiarą oszustów. Nawet osoba z niebieską gwiazdką czasem
okazuje się nieuczciwa. Natomiast super sprzedawcy zazwyczaj wykazują
olewający stosunek do kupujących:(

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-08-30 15:48:50

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie stracilas jeszcze tak wiele pieniedzy...(ale strata jest zawsze i
niesmak po oszustwie zostaje) Na Allegro bardzo czesto pojawiaja sie
roznej masci oszusci.
Ostatnio powstala nawet strona o pewnym kolesiu, ktory oszukal ok. 400
osob.(sprzedawal glownie komputery i telefony kom.)

www.marcintoja0.prv.pl
To jest niezły przykład jak mozna dac sie wrobic...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-30 16:17:33

Od: "Aga" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Bezpłatne Ubezpieczenie Kupującego? Może w ten sposób uda Ci się
> odzyskać pieniążki.

Dziekuje, ale nie uda się to. Obowiązuje minimalna kwota zakupu - 50 zł....

Pozdrawiam i zabieram sie za napisanie negatywnej opinni tej osobie.
Agata

1. Data: 2003-08-30 16:19:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał/a w news:biqihd$jdh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Pozdrawiam i zabieram sie za napisanie negatywnej opinni tej osobie.

Przykro mi... ;(

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

Re:My emails...
[WRC] Dla poszukujących Petrole, Seboradin
Sprzęt do depilacji???
slim integra 2000
tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy