czy ktoś może info udzielić...

1. Data: 2007-01-26 09:20:13

Temat: czy ktoś może info udzielić...
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

jakie warunki jezdne na południu? tak do Cieszyna?
Bo sie trochę boję trasy.
--
ewa

2. Data: 2007-01-26 14:48:06

Temat: Re: czy ktoś może info udzielić...
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
> jakie warunki jezdne na południu? tak do Cieszyna?
> Bo sie trochę boję trasy.

I słusznie, w środę z Gniezna do Warszawy jechałem 9 godzin [14-23].
Na szczęście nie wjechałem na atostradę bo po prostu stało wszystko w korku.
Zobacz:
http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/info.htm

--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2007-01-26 15:39:15

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak"

> I słusznie, w środę z Gniezna do Warszawy jechałem 9 godzin [14-23].
> Na szczęście nie wjechałem na atostradę bo po prostu stało wszystko w
> [...]

bosz... ja mam jedynką ( gierkówką) z Łodzi do Cieszyna - jeśli tam tez
grożą korki (niedziela - ferie) to może lepiej opracowac inną trasę?

Dzięki za adres stronki - bardzo przydatna :D

--
ewa

4. Data: 2007-01-26 18:41:58

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> bosz... ja mam jedynką ( gierkówką) z Łodzi do Cieszyna - jeśli tam
> tez grożą korki (niedziela - ferie) to może lepiej opracowac inną
> trasę?
>
> Dzięki za adres stronki - bardzo przydatna :D

Nie jest źle, drogi czarne, korków nie ma. Trzeba zachować ostrożność bo
trochę wariatów drogowych jeszcze się trafia ale Łódź - Cieszyn powinna być
spokojnie przejechana w 4-5 godzin.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2007-01-26 19:45:00

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek"

> Nie jest źle, drogi czarne, korków nie ma. Trzeba zachować ostrożność bo
> trochę wariatów drogowych jeszcze się trafia ale Łódź - Cieszyn powinna
być
> spokojnie przejechana w 4-5 godzin.

:))))
już mi raźniej :)))

--
ewa

6. Data: 2007-01-26 20:08:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
> Użytkownik "Dziadek"

> być
>
> :))))
> już mi raźniej :)))

Widziałaś:
http://www.imgw.pl/internet/zz/pogoda/prognozy/prog_
mat.html

--
pozdr. Jerzy

7. Data: 2007-01-27 00:02:27

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak"

> Widziałaś:
> http://www.imgw.pl/internet/zz/pogoda/prognozy/prog_
mat.html

teraz już widzialam :)
Ale śnieg na tym nie sypie, albo źle patrzę :)

--
ewa

Kiedy przycinać świerki?
przekształcenie
attn: tomaso - very creative mp3 music - ofpe - (1/1)
Liliowce
Pytanie egzystencjonalne.