zielony dach

1. Data: 2007-01-26 12:50:33

Temat: zielony dach
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mi się wymyślilo :)

Czy ktoś z Was robił może zielony dach na domku?
Chodzi o budynek gospodarczy połaczony z garażem. Jeśli tak, to poprosze o
łopatologiczne uswiadomienie.
A tak sobie wymyśliłam ,ze i może domek letni w ogródku możnaby ?

Umie ktos ?
basia

2. Data: 2007-01-26 13:07:37

Temat: Re: zielony dach
Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> A tak sobie wymyśliłam ,ze i może domek letni w ogródku możnaby ?
>
> Umie ktos ?
> basia
>
> Bladynka moze? PRZEPRASZAM !!
W prawie kazdej hurtowni materialow budowlanych mozesz zamowic sobie: pape z
wzorkirm dachowek w kolorze zielonym lub blachodachowki w kolorze zielonym i
nie tylko nawet w...pomaranczowym jak zechcesz.A kazdy nawet wiejski
"D....ekarz"wykona Twoje zlecenie w miare ....fachowo.

Sam bym sie podjal.Jakiem slusarz - kowal.(hi hi)
Stanislaw z Gdanska

3. Data: 2007-01-26 13:14:14

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "D....ekarz"wykona Twoje zlecenie w miare ....fachowo.
>
> Sam bym sie podjal.Jakiem slusarz - kowal.(hi hi)

:)))))))))))))
ja blondynka :)
ale chodzi mi o dach darniowy z rosłinkami zamiast dachowek :)

A poza tym do Gdańska za daleko :)
mala polska sie kłania

4. Data: 2007-01-26 13:28:11

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))))))))))))
> ja blondynka :)
> ale chodzi mi o dach darniowy z rosłinkami zamiast dachowek :)

> [...]
W pierwszym poscie nie Podalas o jaki "zielony" dach Ci chodzi.
To raczej zielony ogrod na dachu.A to calkiem inny problem-technikla.
Technika nie tak prosta jak pokrycie blchodachowka.

Stanislaw

5. Data: 2007-01-26 14:56:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Trepczyk napisał(a):

> W pierwszym poscie nie Podalas o jaki "zielony" dach Ci chodzi.
[...]

Pisz i czytaj:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&i
e=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-26,GGGL:pl&q=zielony+dach

--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2007-01-26 16:40:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ja się zdziwiłam bardzo....
Tak na margiensie, zwróć uwagę na to jak piszesz. Pierwsza linijka Twoich
wypowiedzi wydaje się być cytatem (ptaszek przed), bardzo niewygodnie się to
czyta.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2007-01-26 18:12:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:epdavf$mdg$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@n...pl> napisał(a):
> [...]
> Tak na margiensie, zwróć uwagę na to jak piszesz. Pierwsza linijka
> Twoich wypowiedzi wydaje się być cytatem (ptaszek przed), bardzo

Hejka. Czyżbyś wchodziła w moje buty, słodka Kasiu? ;-) Skoro tak to "pa
wsiech"
Pozdrawiam weredycznie Ja...cki

8. Data: 2007-01-26 18:48:46

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Czyżbyś wchodziła w moje buty, słodka Kasiu? ;-) Skoro tak to
> "pa
> wsiech"
> Pozdrawiam weredycznie Ja...cki

Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że dorosły, uważający się za mega
inteligentnego facet, który powinien świecić przykładem, zachowuje się jak
naburmuszona, złośliwa nastolatka usiłująca wbijać na każdym kroku
szpileczki. Wydoroślej i przestań prowokować do idiotycznych dyskusji, bo to
nudne jest.

Pozdrawiam zdziecinniale
Kaśka

PS
Z mojej strony EOT. Nie mam czasu wdawać się w takie prostackie i
bezsensowne dyskusje. A ty rób sobie co chcesz. Rozumiem, że jeśli się nie
ma żadnych obowiązków, to trzeba tę wstrętną nudę jakoś zabić, załamanie
nerwowe z twojego powodu mi nie grozi wiec pisz sobie ile wlezie i co
chcesz.

9. Data: 2007-01-26 19:35:01

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Trepczyk wrote:

> [...]
> nie tylko nawet w...pomaranczowym jak zechcesz.A kazdy nawet wiejski
> "D....ekarz"wykona Twoje zlecenie w miare ....fachowo.

Kulturysta może ? O przepraszam (daruję sobie duże litery i wykrzykniki)
Ogrodnikom 'zielony dach' kojarzy się raczej jednoznacznie.
Nie pomyliłes czasem grupy ?

Pozdrawiam
Baśka

10. Data: 2007-01-26 21:13:29

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:epdil9$osc$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> na każdym kroku szpileczki. Wydoroślej i przestań prowokować do
> idiotycznych dyskusji, bo to nudne jest.

Hejka. Po pierwsze starasz się mnie obrazić a po drugie piszesz nie na
temat. Przecież dobrze pamiętam jak dawniej obruszałaś się na moje uwagi
dotyczące błędów i nieprawidlowości. Nawet zrywałaś z grupą bo brakowało Ci
postów na temat roślinek.

> [...]
> się nie ma żadnych obowiązków, to trzeba tę wstrętną nudę jakoś
> zabić, załamanie nerwowe z twojego powodu mi nie grozi wiec pisz

Pewnie, że będę pisał i to niezależnie od tego czy mi pozwolisz łaskawie
czy wręcz przeciwnie. :-) Tylko szkoda, że się zaraz obrażasz. Jesteś moją
ostatnią nadzieją na jakąś ostrą dyskusję. ;-) Chyba z takim temperamentem
nie dasz się spacyfikować? :-)
Pozdrawiam turbulencyjnie Ja...cki
PS Dlaczego powinienem świecić przykładem? Może jeszcze dobrym? ;-)

czy ktoś może info udzielić...
Kiedy przycinać świerki?
przekształcenie
attn: tomaso - very creative mp3 music - ofpe - (1/1)
Liliowce