czy ktoś posiada płytę gazową...

1. Data: 2004-07-07 09:47:51

Temat: czy ktoś posiada płytę gazową...
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"prometeusz" firmy amica?? - szukam jakichś opinii na jej temat -
zastanawiam się nad kupnem

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-07-09 15:37:15

Temat: Re: czy ktoś posiada płytę gazową...
Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalety płyty elektrycznej (bezpieczenstwo)
i jednoczesnie gazowej (koszt eksploatacji)
widziałem w sklepie, super sprawa,
produkuje to firma specjalizująca się w nowinkach
gazotechnicznych, a sprzedaje pod marką Amica

1. Data: 2004-07-09 18:51:34

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2004-07-09 17:37:15 niejaki M napisał:
> zalety płyty elektrycznej (bezpieczenstwo)
> i jednoczesnie gazowej (koszt eksploatacji)
> widziałem w sklepie, super sprawa,
> produkuje to firma specjalizująca się w nowinkach
> gazotechnicznych, a sprzedaje pod marką Amica

tzn - jaka firma to robi??

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl