czy lekarze nadal będą się chować przed pacjentami?

1. Data: 2021-04-21 01:39:40

Temat: czy lekarze nadal będą się chować przed pacjentami?
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

po covidzie

Czy sie spodoba nowy ład, nowa wersja wszystko online
ślub online, pogrzeb online, ksiądz online

kilku ziutków się skrzyknie, postawi serwer i będzie udawać lekarzy

wpisujcie miasta

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

2. Data: 2021-04-21 22:08:42

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.04.21 um 01:39 schrieb PiteR:
> [...]
> ślub online, pogrzeb online, ksiądz online
>
> kilku ziutków się skrzyknie, postawi serwer i będzie udawać lekarzy

Tutaj przykladowe listy lekarzy

https://polakwmannheim.wordpress.com/2015/05/10/pols
cy-lekarze-mannheim-heidelberg-ludwigshafen-i-okolic
e/

https://www.mtk.org/statics/ds_doc/downloads/2015_12
_30_Aerzteverzeichnis_2015.pdf

https://www.polish-online.com/polen-kiel/polnischspr
achige-aerzte/

Wlaściwie w kazdym wiekszym mieście znajdzie sie wielu lekarzy mówiacych
po polsku. Znam osobiście panie internistke (ojciec juz emeryt),
ortopede, dermatolog, psychiatre, internistke kierujaca oddzialem. W
poblizu mam doktorke, która na kartach pacjentow polskojezycznych ma
litery P i wtedy gada po polsku. Rosyjskojezyczni tez chetnie do niej
chodza, ale nie wiem czy ona rosyjskim wlada.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie,
psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu
Polski do UE).

No i po covidzie:)
trafiony zaszczepiony
co pokazała nam pandemia
Is Europe's Oxford jab decision-making flawed?
choroba - stanie w wejściu