czy należy zabrać lekarzom dowody osobiste?

1. Data: 2005-12-03 07:09:23

Temat: czy należy zabrać lekarzom dowody osobiste?
Od: "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzicie o pomyśle, żeby zabrać lekarzom dowody osobiste? to jedyny
sposób żeby nie wyjeżdżali z kraju. Już ponoć wyjechało 5-10% lekarzy. Nie
da się ukryć ze za rok-dwa może być tragedia - zabraknie ludzi np. na nocne
dyżury.

2. Data: 2005-12-03 07:54:19

Temat: Re: czy należy zabrać lekarzom dowody osobiste?
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Oleszczuk napisał(a):
> [...]
> da się ukryć ze za rok-dwa może być tragedia - zabraknie ludzi np. na nocne

świetny pomysł. Ja poszedlbym dalej i chcialbym powrotu tzw 'nakazów
pracy' (jak nie wiesz co to to zapytaj rodziców/dziadków). To bylo
bardzo dobre rozwiązanie. Zadzwon z twoja propozycja do Ojca Dyrektora.

A tutaj moglbys uzasadnic dlaczego chcesz pozbawic wolnosci
(przemieszczania, ale zawsze to wolnosc) grupy osób?

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

3. Data: 2005-12-03 09:03:34

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A tutaj moglbys uzasadnic dlaczego chcesz pozbawic wolnosci
> (przemieszczania, ale zawsze to wolnosc) grupy osób?

Wszystko fajnie,..ale co ma Ojciec Dyrektor do tego?? Akurat jesli chodzi o
te sprawy,to stoi on po tej samej stronie co Ty.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

4. Data: 2005-12-03 10:41:02

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mu chodzi o to, ze jesli to padnie z przenajswietrzych ust ojca
dyrektora to trafi do przekonania pana premiera? No bo wszak teraz telewizja
publiczna nie jest TVP ale telewizja Trwam i "glos Maryi w twoim domu"....?

--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

5. Data: 2005-12-03 11:26:54

Od: "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to Rydzyk jest za zabieraniem lekarzom dowodów osobistych? pierwsze słyszę

aron

6. Data: 2005-12-03 11:41:28

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sądzicie o pomyśle, żeby zabrać lekarzom dowody osobiste? to jedyny
> sposób żeby nie wyjeżdżali z kraju.

bez dowodu da sie wyjechac bez najmniejszego problemu

--
Pozdrawiam Norbert :-)

7. Data: 2005-12-03 12:26:25

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam pojecia, ale skoro padla supozycja przekonsultowania tego projektu z
ojcem dyrektorem to moze przedmowca wie cos szerzej?

8. Data: 2005-12-03 16:54:32

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

co za idioci w tym kraju żyją ...

9. Data: 2005-12-03 18:29:59

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Oleszczuk <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> da się ukryć ze za rok-dwa może być tragedia - zabraknie ludzi np. na nocne

nie wiem, co sądzą inni, ale wydaje mi się, że Twojemu tatusiowi to ileś tam
lat temu prezerwatywa pękła.

Hania

10. Data: 2005-12-03 19:17:20

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arkadiusz Oleszczuk napisał:
> [...]
> da się ukryć ze za rok-dwa może być tragedia - zabraknie ludzi np. na nocne

Uusun przyczyne, a znikna objawy...

Jesli przyczyna wyjazdu lekarzy jest posiadanie przez nich paszportu
- to podales swietna propozycje ;)

A mowiac powazniej. Przyczyna lezy w chorej organizacji sluzby zdrowia
(juz samo okreslenie "sluzba zdrowia" jest bezsensem).
Skutkiem tego pieniadze przeznaczane na nasze leczenie (a wydajemy ich
kupe przez cale zycie) sa marnotrawione przez politykow (na czele
biznesu dot. leczenia ludzi zawsze jest jakis polityk: prezydent,
minister), potem przez dyrektorow-amatorow (dyrektorami szpitali
czesto sa wybitni lekarze, a to kaze watpic czy zawsze jest tak latwo
pogodzic dwie rozne specjalnosci: leczenie ludzi i zarzadzanie biznesem).

Krotko mowiac: szpitale, lecznictwo nalezy sprywatyzowac, po to by
szpitale konkurowaly miedzy soba tak w jakosci swiadczonych uslug
dla pacjentow (tzn. klientow) jak i warunkach pracy, placy
dla swych pracownikow (lekarzy, pielegniarki, salowe itd). Wtedy
polscy lekarze nie beda musieli jechac za granice do prywatnych
szpitali, lecz beda godziwie zarabiali w prywatnych szpitalach, w
Polsce. A pacjent bedzie mogl sobie sam wybierac nie tylko lekarza
ale i szpital (firme), ktory bedzie go leczyl.

Poki co organizacja tzw. sluzby zdrowia tkwi gleboko w PRLu, lekarze
emigruja, a pacjenci na raka nie otrzymuja lekow (wiadomo chorzy na raka
nie zrobia jakiejs rozroby, jak to robia niektore grupy zawodowe)...

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sałata)

hiperprolaktynemia a leki przeciwdepresyjne
"martwica jałowa gałęzi kosci kulszowej" - czy ktos cos wie?
kwas moczowy
RTG - lordoza szyjna
ssanie palca