czy to możliwe...?

1. Data: 2002-08-13 10:07:40

Temat: czy to możliwe...?
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Czy to możliwe aby po remoncie dachu płaskiego na domku jednorodzinnym
polegającym na położeniu papy termozgrzewalnej 5,2 mm nadal zaciekało "od
wewnątrz komina" (kominy co, piec węglowo-koksowy)?
Generalnie z tego co udało mi się dowiedzieć nie potrzeba robić "daszków" z
blachy na takich kominach bo cegła (z tego zrobione są te kominy) poprzez
swoją porowatość pochłania wodę i dlatego nie "płynie" ona w kominie tak
jak np. w kominach z wielkiej płyty gdzie są one z betonu.

No a co zrobić jeśli ten komin(y) są pęknięte w środku i przez nie przesącza
się woda do wewnątrz ? Co zrobić , jak sprawdzić ściany komina? Czy jak nie
da się nic zrobić z kominem wewnątrz wystarczy "przykrycie" ich daszkami?
Czy wtedy nie będzie gorszego ciągu i nie będzie się gorzej palić w piecu?

Na zewnątrz kominów raczej nie cieknie bo oglądałem robotę i wygląda dobrze
(papa "założona " na komin + stalowa obejma komina + silikon na to
wszystko).

Prosze o pomoc bo cały remont w pokojach po mocno cieknącym wcześniej dachu
szlag weźmie a i moje nerwy przy każdym deszczu dostają w ...

Pozdrawiam
Darek