czy to prawda?!

1. Data: 2000-03-02 14:14:07

Temat: czy to prawda?!
Od: "Ania" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, ze dlugotrwale regularne doustne przyjmowanie drozdzy moze
prowadzic do drozdzycy narzadow rodnych?! Czy moze tylko dla mnie brzmi to
jak zabobon...

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2000-03-02 16:42:07

Temat: Re: czy to prawda?!
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a) w wiadomości: <89lsvr$lta$1@info.cyf-kr.edu.pl>...
>Czy to prawda, ze dlugotrwale regularne doustne przyjmowanie drozdzy moze
>prowadzic do drozdzycy narzadow rodnych?!

Jesli potem uprawia sie seks oralny - kto wie, kto wie...

Adam B.

3. Data: 2000-03-03 06:48:35

Temat: Odp: czy to prawda?!
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No... możliwa jest również "bimbrozja żołądka", a wtedy zamiast moczu czysta
wódeczka będzie leciała.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki!
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

4. Data: 2000-03-07 01:36:13

Od: "Henryk fgraf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ANIU
boj sie BOGA!

--
Pozdrowienia
Henryk Fgraf

Ania <a...@s...net.pl> napisal:
> [...]
> prowadzic do drozdzycy narzadow rodnych?! Czy moze tylko dla mnie brzmi to

Medycyna naturalna daje nadzieje na opracowanie nowych leków
Prosba.
Prosba.
Prosba.
Prosba.