czy warto brac multiwitaminy ?

1. Data: 2002-03-15 06:42:50

Temat: czy warto brac multiwitaminy ?
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie ... czy warto uzupelniac diete czyms takim ? czy to nie
jest w pewnym sensie ze szkoda dla organizmu ?

2. Data: 2002-03-15 10:44:36

Temat: Re: czy warto brac multiwitaminy ?
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> tak jak w temacie ... czy warto uzupelniac diete czyms takim ? czy to nie
> jest w pewnym sensie ze szkoda dla organizmu ?

Przeczytaj sobie trzy posty niżej odnośnie plusha. Nic Ci to nie da, a
raczej pogorszy sprawę.

Pozdrawiam
Trapez
http://www.trapezonet.republika.pl/

3. Data: 2002-03-21 15:16:37

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> tak jak w temacie ... czy warto uzupelniac diete czyms takim ? czy to nie
> jest w pewnym sensie ze szkoda dla organizmu ?

Wydaje mi sie, ze warto, zwlaszcza przy aktywnym trybie zycia.
Najlepiej zrob tak:
1. Oblicz czy Twoja dieta zawiera odpowiednia ilosc witamin.
2. Uzupelnij niedobory owocami, warzywami - naturalnym pozywieniem.
3. Po kilku tygodniach lub dniach przeanalizuj, czy udało Ci sie uzupelnic
niedobory.
4. Jezeli tak, gratuluję dobrze dobranej diety i sporych zarobkow (witaminy
w pozywieniu naturalnym sa niestety drogie),
5. Jezeli nie - bierz witaminy w formie tabletek do czasu az uda ci sie
osiagnac prawidlowy poziom witamin (i dochodow) w sposob opisany w punkcie
2.

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

Program komputerowy dla DO
Dieta optymalna
co zamiast plusha ?