urynoterapia

1. Data: 2002-03-15 13:09:10

Temat: urynoterapia
Od: "Hiacynto" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?
Chodzi mi o wpływ na ogólny stan zdrowia , oczyszczenie z toksyn i leczenie
chorób skórnych i włosów.
Wiem - moze byc ciezko sie przyznac ,ale zachecam do odpowiedzi..

2. Data: 2002-03-15 13:16:17

Temat: Re: urynoterapia
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hiacynto" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
leczenie
> chorób skórnych i włosów.
> Wiem - moze byc ciezko sie przyznac ,ale zachecam do odpowiedzi..

Z urynoterapii próbowałem oczyszczać jelito grube za pomocą lewatywy z
moczu, oraz zatoki. W przypadku zatok dało to świetne rezultaty, bo efekt
jest dosyć szybki w postaci gęstej galaretki, która wydostaje się z nosa.
Zaobserwowałem przed tym zabiegiem, że zaczynam miewać chorobę lokomocyjną,
a po zabiegu wszystko minęło. Przez długie lata cierpiałem na katar sienny,
co spowodowało zanieczyszczenie zatok.

Pozdrawiam
Trapez
http://www.trapezonet.republika.pl/

3. Data: 2002-03-15 13:32:53

Temat: Odp: urynoterapia
Od: "Hiacynto" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lokomocyjną,
> a po zabiegu wszystko minęło. Przez długie lata cierpiałem na katar

a moglbys zdradzic szczegoły odnosnie zatok bo tez mam katar sienny ?

pozdrawiam
hiacynto

4. Data: 2002-03-15 14:35:52

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hiacynto" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a moglbys zdradzic szczegoły odnosnie zatok bo tez mam katar sienny ?

Po prostu musisz "zasiorbać" nosem świerzego moczu. Można kilka razy aż
dojdzie do gardła. Po tym od razu przychodzi myśl, że lepiej było tego nie
robić, bo pieczenie jest dosyć nieprzyjemne. Jednak spowoduje to, że z
zatok, które są połączone z nosem zacznie się po chwili wydostawać to co w
nich siedzi czyli taka gęsta galaretka. Te zanieczyszczenia są efektem
katarów, bo nie wszystko wylatuje z nosa przez dziórki i część dostaje się
do zatok. Zabieg ten można powtórzyć kilka razy. Nie jest przyjemny, bo i
piecze no i mocz nie jest smaczny, ale daje efekty.

Pozdrawiam
Trapez

5. Data: 2002-03-15 23:51:58

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie! Zrobiono badania (znana osoba, lecz ze wzgledu na charatkter badan
i urzedu- nie ujawnie kto to, kiedy i gdzie) i okazalo sie , ze urynoterapia
szkodzi i pogarsza stan zdrowia!!!!!!!
Powoduje zwiekszenie stezenia groznych substancji dla organizmu,
wyniszczenie i smierc!!!!

Ponizej internauta napisal, ze czysci zatoki (mniemam, ze przynosowe)
moczem- odradzam, a polecam EmsserSaltz ( cena 20 DM/ 10E za 60 saszetek).
saszetki ( chyba w Polsce niedostepne) , ktore rozpuszcza sie w H20
przegotowanej i zaciaga nosem tak, by splynelo i nalezy wypluc ustami (
mozna to robic ze spodeczka lub specjalnego flakonika)

----+
| Nie patrz na to co jawne i oczywiste! |
| Prawda jest ukryta, uspiona gdzies wewnatrz.... |
----+

6. Data: 2002-03-16 18:52:47

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik badbad_boy <b...@t...pl> w wiadomości

> [...]
> przegotowanej i zaciaga nosem tak, by splynelo i nalezy wypluc ustami (
> mozna to robic ze spodeczka lub specjalnego flakonika)

A sponsorem tych badań był producent EmsserSaltz :)

Trapez
http://trapezonet.republika.pl/

7. Data: 2002-03-17 21:47:50

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam dochodow z wymienienia tej firmy - uzywam jej produktow od 3 lat i
jestem b. zadowolony. kto nie sprobuje nigdy nie uwierzy,,,, (to tak jak
przetlumaczyc komus co to znaczy miec zmywarke)

----+

8. Data: 2002-03-18 08:17:26

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "badbad_boy" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> nie mam dochodow z wymienienia tej firmy - uzywam jej produktow od 3 lat i
> jestem b. zadowolony. kto nie sprobuje nigdy nie uwierzy,,,, (to tak jak
> przetlumaczyc komus co to znaczy miec zmywarke)

Nie chodzi o to czy Ty masz jakieś dochody. Chodzi o to, że najczęściej
firmy produkujące jakieś podejrzane specyfiki, sponsorują badanie, które
wykazują nieskuteczność naturalnych sposobów, a wręcz ich szkodliwość. Po co
brać jakieś nieskuteczne ziółka na uspokojenie. Lepiej wziąć lek w wygodnych
do przyjęcia porcjach i to nic, że później dziecko matki, która coś takiego
weźmie urodzi się bez rączek.
Tak samo chcieliby wyjałowić naszego oscypka i zastąpić go sztucznym.
Wątpię czy będzie tak samo smaczny gdy zostanie wyprodukowany w sterylnym
zakładzie, zamiast w "brudnej", niewysterylizowanej góralskiej izbie.

9. Data: 2002-03-18 13:52:40

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykazują nieskuteczność naturalnych sposobów, a wręcz ich szkodliwość. Po

A nie przyszlo ci do glowy ze mocz zawiera glownie odpady przemiany materii?
I ze gdyby byly pozyteczne to nasz organizm nie wydalal by ich?

Zaslav

10. Data: 2002-03-18 15:48:24

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości

> A nie przyszlo ci do glowy ze mocz zawiera glownie odpady przemiany
materii?
> I ze gdyby byly pozyteczne to nasz organizm nie wydalal by ich?

Tak i te odpady mogą być łatwo usunięte z organizmu dzięki
oczyszczającym właściwościom moczu. Jeśli użyjemy moczu ponownie, to nic się
złego nie stanie, bo dzięki tym właściwościom substancje wydalane zostaną
usunięte z organizmu ponownie i nic nie powinno zostać, a dodatkowo można
oczyścić coś jeszcze, np zatoki. Zwierzęta wylizują rany tym samym językiem,
którym czyszczą swoje organy wydalające mocz i jakoś im to nie szkodzi.
Zawsze zewnętrzne uszkodzenia odkażam moczem i daje to dobre efekty.
Trapez
http://www.trapezonet.republika.pl/

czy warto brac multiwitaminy ?
Program komputerowy dla DO