czy welniane wykladziny dywanowe sa ok?

1. Data: 2002-04-19 09:19:10

Temat: czy welniane wykladziny dywanowe sa ok?
Od: "Slawomir Sobczynski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Prosze o porade w nastepujacej kwestii: kupuje wykladzine dywanowa do
sypialni, spodobaly mi sie welniane wykladziny tylko mam watpiwosci czy to
bedzie praktyczne rozwiazanie. Mam na mysli wykladzine o fakturze "baranka"
(nie wiem jak to sie nazywa), w kazdym badz razie nie jest z cietym wlosem
jak to zazwyczaj bywa w dywanach. Ostatnio ogladalem taka w OBI i byla mocno
zmechacona w miejscu gdzie ja "macali" klienci sklepu. Nie chcialbym zeby
tak wygladala u mnie w sypialni po kilku miesiacach uzytkowania. Jezeli
macie doswiadczenia w tym temacie - prosze poradzcie cos. Z gory dzieki.

Pozdrawiam
Slawek